0.8

2.2K 74 115
                                    

Siyi bayramlar kuzularım <3

Biliyorsunuz neymar natalia diye bir kadınla dergi kapağı için oldukça yakın pozlar verdiler. Sevgililer mi değiller mi bilmiyoruz henüz ama bunu öğrenmek için oldukça mesai harcıyorum aadafdafds

Yabancı ve büyük fan hesaplarıyla iletişimdeyim,öğrenir öğrenmez yazacağım.

Açıkcası kadın bruna'dan güzel,fakat ister miyiz bilmiyorum.

Gerçi biz istemezsek neymar hemen ok diyip ayrılacak ya afgfags

Neyse çok uzattım,keyifli okumalar

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Her şey artık bitmişti. Artık evlenmiştim. Melanie santos olmuştum. Küçükken neymar ile bunun hayalini kurar,içtiğimiz su kapaklarının ortalarını deler her hafta nişanlanırdık.

Geçmişe takılı kalıyordum,bu da benim en büyük zayıflığımdı.

Şimdi ise balayına gidiyorduk. Sahte evliliğimiz bitmiş,sahte balayımız başlamıştı. Takım ve yakınlarımız bunun sahte olduğunu biliyordu fakat basına bunun gerçek bir evlilik olduğunu düşünmeleri için her şeyi usulüne göre yapmalıydık.

Hızlıca yanıma aldığım kıyafetlerle düğün salonunun içindeki gelin odasına girmiştim. Takım dışında herkes dağılmıştı. Şimdi ise üstümüzü değiştirip arabayla hava alanına gidecektik.

Üstümdeki gelinliği çıkartıp poşetine koydum. Üstüme kısa dar siyah bir tişört giyip altıma bol gri eşortmanımı giydim. Ayklarımdan topukluları çıkartıp çoraplarımı geçirdim ve konverslerimi giydim. Saçlarımı da tepeden toplayıp makyajımı sildim.

Odadan çıktığımda kendimi hemen arabanın olduğu yere attım. Arabanın yanına geldiğimde neymar henüz yoktu. ''Güzelim.'' gelen ses ile arkama döndüm. Gülümseyerek merih'e sarıldım. ''Kendine iyi bak mel.''

''Kendine iyi bak iron man.'' gelen sahte öksürük sesiyle ayrıldık. ''Gitmeliyiz.'' dedi soğuk bir şekilde neymar ve arabaya bindi.

Soğuk nevale,öküz.

''Görüşürüz.'' merih'e gülümseyerek onu öptüm ve ''görüşürüz.'' diyip arabaya bindim. Biner binmez neymar gaza bastı. ''Yavaş olsana.'' dedim kemerimi takarken. ''Bence siz yavaş olun,gelmesem yiyişecektiniz. Evlendiğini unuttun mu mel'' mel derken merihi taklit etmişti aptal ayı.

''Birincisi sanane? İkincisi o çocukluk arkadaşım. üçüncüsü insan gibi davran.'' dedim sinirle. ''Eşitlenelim diye öyle davranıyorum.'' gülerek dediği şeyle iyice sinirlenmiştim. Ama istediği buydu ve ona vermeyecektim.

''Ben beyinsizlikten kaynaklanıyor sanmıştım.''

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kısa süren araba yolculuğunun ardından uçağa binmiştik. Uçağa biner binmez ayakkabılarımı çıkarttım. ''Ne yapıyosun aptal?'' neymar'ın dediği şeyle ayakkabıyı ağızına sokmak istesemde yapmadım. Ayaklarımı kendime ellerimle bacaklarımı sardım ve kafamı gömdüm.

Ne zaman uçakla seyehat etsem,sadece böyle uyuyabiliyordum.

Bir süre sonra uykuya dalmıştım.

''çocuk musun sen,seninle mi uğraşacağım. Uyansana.''diyen neymar tarafında dürtülerek uyandırıldım. daha dün alarm ile uyanırken bu gün sevgili kocam neymar tarafından uyandırılmıştım.

Hayata bak be.

''Unuttun mu biz evlendik neymar.'' dedim onu taklit ederek.

'' dedim onu taklit ederek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@neymarjr: Bayan santos..

5.7 milyon kişi bunu beğendi

@ardaturan: Hep mutlu olun aşko

@messi: Yenge uyuma yenge

@nikkie:Tebrik ederim
(@nikkie) 747: sen tebrik etme sarı çiyan

99:harbi evlendiler lan şimdi

77:kız güzel
(77) 35:Neresi güzel be çocuk gibi.

yorumlar sınırlandırılmıştır

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin