"Melanie,konuşacağımızı söylemiştin." dedi shakira bir yandan sabah kahvesini içerken. Dün akşamdan kalma olduğumuz için hepimiz bütün günümüzü yatarak geçirmiştik. Şimdi ise shakira sabahın köründe bana gelmişti.
Yeni uyandığım için henüz bir şeyler yememiştim,hazırlamayada halim yoktu. Gerçekten açtım,ama şimdi nasıl kalkayım da yapayım yani..
"Çok açım shaki." diye mırıldandım yatağıma iyice yerleşirken.
"Melanie!"
"Tamam tamam anlatıyorum..."
--
"Peki şu çocuğa ne yapacaksın?" dediğinde gülümsedim. "O iş bende,bu sefer o kadar kolay yırtamayacak sadece ufak bir ziyaret edeceğim o kadar."Shakira elini çakmam için uzattığında gülerek bir beşlik çaktım.
"Şimdi gelelim şu basketçi çocuğa." dedi ve yanıma yattı. "Hangi basketçi çocuk?"
"Şu instagrama seninle alakalı fotoğraf atan yakışıklıya." dedi sırıtarak.
"Ben simmons. Bilmiyorum,takip etmeye başladı..Dedim bende edeyim. Öyle yani bir şey yok. Konuşmadık." gerçekten de öyleydi.
"Bence sadece takipleşmeyle kalacak bir şey değil bu melanie,biraz eğlenmemiz lazım." dedi ve telefonunu eline aldı.
"Artık küçük neymar'dan başka şeyler görmen gerekiyor." dedi göz kırparak.
"Manyak mısın shaki?" dedim kahkaha atarken. "Ben olmasam ne yapacaksın bilmiyorum..Çocuğun maçına saha içinden iki bilet aldım. gidelim bakalım görelim neymiş."
"Sanki görücü gidiyor aman be.." diyerek yataktan çıktım. "Maç bu gece bu arada." dediğinde kafamı salladım. "Kahvaltıya gitmek istiyorum ilk önce shaki,sonra bakarız."
"Bakmayacağız melanie,sen bakacaksın. Bak bakalım basketçilerinki gerçekten büyük müymüş." Elimdeki kıyafeti shakira'nın kafasına fırlattığımda yorganımın altına sakladı.
Gerard kafayı yedirmişti bence shakiraya.
"Melanie çok büyükse kaç kızım. De ben bu kadar büyüğü hiç görmedim neymar'ın ki bamyaydı."
--
@melanie: bu poz açlıktan bayılmak üzereyim pozu.
5.3 milyon kişi bu gönderiyi beğendi.
84: gerçekten çok değişmiş.
79: fenayım başa belayım pozu bence
@bensimmons:🤩
+839: ya abicim sen hayırdır ya@ardaturan: halletmemiz gereken kişiler varmış😳😳😳
@barcelonafc: sonraki postumuz senin için melanie.
--
@barcelonafc: @Melanie son maça gelmemiştir;
8.8 milyon kişi bunu beğendi.
@ardaturan: orospu admin ayıp oluyor.
@melanie: hagajahsjwhsja
@dani: biz gelmesek çıt çıkmaz.
+@messi: biz nereye gelmiyoz öyle bir lüksümüz mü var be amına koduğum.--
@nikkie: 😈
3.4 milyon kişi bunu beğendi.
73: nikkie ve ikizler.
@neymarjr: 🤤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!