1.4

2.2K 80 69
                                    

Üzgünüm bebekler biraz geç geldi bölüm.

Multi de kızımızın protesto için hazırladığı pankart var,fotoğraf çok hoş.

#Blacklivesmatter

———————-———————-———————-

Hava tamamen aydınlandığında saat 7 ye geliyordu. Oturduğum şezlongdan kalktım ve lobiye girdim. Asansöre binerek katı tuşladım ve kısa bir yürüyüş ardından odaya vardım.

Kapıyı sessizce açtım ve parmak uçlarımda odaya girdim. Uykum gerçekten gelmişti.

Üstümdekileri hızlıca tuvalette çıkartıp pijamalarımı giydim ve tuvaletten çıktım. Tam yatağa yatıyordum ki "Neredeydin?" neymar'ın sorusuya irkildim. Uyumuyor muydu bu?

"Uyku tutmadı,gezindim." dedim ve yatağa yattım,ardından ona arkamı dönerek kendimi uykuya teslim ettim.

———————-———-———————-—————

uyandığımda yanımda Neymar yoktu,hoş olmaması işime gelmişti. Kim bilir neredeydi. Saate baktığımda öğlene geliyordu,çok fazla uyuyamamıştım.

Hızlıca yataktan çıkıp banyoya girdim. Aynanın karşısına geçtiğim an alnımdaki sarı not kağıdını fark ettim.

Kağıdı elime alıp okudum.

"Günaydın kaçak
Kahvaltıya indim,orada görüşürüz."

Kağıdı buruşturup yere attım ve yüzümü yıkadım.

Ardından banyodan çıktım ve kıyafet seçtim içime siyah mayolarımı giydikten sonra uzun siyah tişörtümü giyip saçlarımı kendi halinde bıraktım.

Tamamen hazır olduğumda odadan çıktım. Aklıma neymar'ın nikkie'ye baktığı an geliyor,gözlerim doluyordu.

kendine eziyet çektirmeyi bırak.

o seni asla sevmeyecek melanie.

Yemek alanına indiğimde etrafı gözlerimle taradım. Neymar kahve içiyor,ve dışarıyı seyrediyordu. Kahvaltısını çoktan bitirmiş olmalıydı.

Yanına gittiğimde "Günaydın." dedi. "Günaydın." dedim otururken. "Kahvaltı etmeyecek misin?" dediğinde neymar'ın önündeki fincanı kendi önüme çektim ve bir yudum aldım.

Tanrım zehir gibi acı bir kahveydi. Yüzümü buruşturarak fincanı yerine bıraktım. "Bu ne be."

"Kahvaltı dedim melanie. Akşam da bir şey yemedin. Ölüp başıma kalacaksın."

Ayağa kalktım. "Aç değilim,hem bana bir şey olmaz. Hadi yüzmeye gidelim." dediğimde neymar oflayarak kalktı. Gitmeden elime kola almayı unutmadım.

Havuza çıktığımızda etraf mankenlerle doluydu maaşallah. Avantajım ise bu mankenlerin kız değil erkek olduklarıydı.

İçtiğim kola boğazımda kaldığında neymar sırtıma vurdu. "İçin düştü için." dediğinde sahte bir şekilde sırıttım.

Pekala melanie,o yapıyorsa sen de yapabilirsin değil mi?

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin