telafi için bugün 3 bölüm gelecek. dün yoğundum atamadım..
--
Ne giysem ben ya?" dedi shakira dolabıma bakarken. Ben ise elime siyah bir crop altıma da siyah eşortmanımı alıp banyoya girdim.
Hızlıca kısa bir duş alıp üstümü giyindim. Saçlarımı kurutup kabarmaması için düzleştirdikten sonra hafif bir makyaj yapıp banyodan çıktım.
Shakira da benim gibi hazırdı. Oda eşortan tercih etmiş,fakat üstüne askılı bir tişört giymişti.
Beraber evden çıktık ve arabaya bindik.
--
@ünlülermagazin: Önce bir fotoğraf ardından bir maç!
Geçen günlerde melanie barista ile alakalı fotoğraf paylaşan NBA yıldızı ben simmons ile konuşulan melanie barista bu sefer ben simmons'un oynadığı takımın maçına geldi.
Bu durum ikilinin arasında bir şey olabilir mi? sorusunu yeniden gündeme getirdi.
---
"Gerçekten güzelmiş burası." dedim biramı yudumlarken. Shakira ile yerimize oturmuş ve adeta büyülenmiştik.Arena gerçekten güzeldi.
"Bak bak çıkıyorlar." diyerek dürttü shakira beni. İki tarafta ısınmaya çıkıyordu. Simmons çıktığı an göz göze gelmiştik.
oldu bu iş.
İki tarafta potaya atışlar yapıyordu. Onları izlerken ayağıma bir top geldi. Simmons gülerek yanıma geldi ve topu almak için eğildi.
Topu aldı,ama kalkmadı.
"Hoş geldiniz bayanlar." dedi o beyaz dişlerini öne sererek.
Hey adamım shakira'nın beyaz dişlerini geçemezsin.
"Hoş bulduk simmons." dedim ve onun gibi gülümsedim. Shakira "Gerard arıyor,birazdan gelirim." diyerek yanımdan kalktı.
"Gelmene sevindim melanie,seni gerçekten tanımak istiyorum."
Ne diyeceğim?
Yüz vermeli miyim yoksa- "Bende tanımak isterim." söyle gitsin be mel. Anasını sattımın dünyasında bir kere de sen düşünme.
"Eğer istersen maçtan sonra bir şeyler içmeye gidelim?"
"Peki,iyi şanslar." dedim sırıtarak,oda gülerek ayağa kalktı ve ısınmaya gitti. Tam o gittiğinde de shakira yanıma gülerek geldi.
"Manyak mısın kadın?" dedim gözlerimi devirerek. "Sanki sen olmasan konuşamayacağız."
"Olsun ben işimi garantiye alayım,Ne oldu ne dedi?"
"Maç sonu bir şeyler içmeye gidiceğiz." dedim sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!