"Sana bir şey söylemem gerek melanie." dedi shakira kahvesini masaya bırakırken. Onu başımla onayladım.
"Biliyosun bu partiye bir çok takımdan bir çok futbolcu gelecek ve onların davetlileri.." dedi ve fincandan bir yudum aldı.
"ve partiye nikola yani nikkie'nin abisi de gelecek,yüksek ihtimalle yanında nikkie'yi de getirecek." dedi ve derin bir nefes verdi.
Ne düşünmeliydim bilmiyordum. Neymar hala nikkie'ye aşıktı,ve parti de tekrar bir araya geleceklerdi.
Her an tekrar beraber olabilirlerdi,sonuçta evliliğimiz sahteydi.
"Shakira benim için sorun yok." dedim ve gülümsedim.
Yap bunu melanie
yine maskeni tak.
insanlar canının ne kadar yandığını görmesin.
"Hadi ama mel,gözlerindeki o acıyı görmüyor muyum sanıyorsun? çok kısa bir süre önce tanışmanıza rağmen ona bas baya aşık olmuşsun." dediğinde gülümsemeye devam etmeye çalıştım ama başaramadım.
Bu kadar çabuk değil melanie.
"Sorun da o ya shakira,onu kısa bir süredir tanımıyorum." dedim.
"Nasıl yani?" dedi bana yaklaşarak. Cebimden telefonumu çıkarıp galerime girdim. Küçükken,dondurma yerken annemin çektiği fotoğrafı açtım.
Shakira'ya fotoğrafı gösterdim. "Şu küçük kız çok değişti." diye mırıldandım.
"Sen..osun..neymar'ın çocukluk aşkı." dediğinde beni bilmesine şaşırmıştım. "Sen nasıl biliyorsun,o çocukken bu defteri kapattı." dedim.
"Ah aptal kızım,yeni bir dövme yaptırmıştı. Dövmede "Never ending love" (Bitmeyen aşk) yazıyprdu.
Bunu basına açıklamamıştı fakat toplandığımız bir gece oyun oynuyorduk ve kaybeden topluca verilen kararla sorulan soruyu cevaplamak zorundaydı.
Neymar kaybetti biz de dövmenin anlamını bizlere anlatmasını söyledik.
İtiraz etse de 13 yıl önce aşık olduğu çocukluk aşkı için yaptırdığını ve bir an bile olsun aklından çıkarmamak için yaptırdığını söylemişti."
Gözlerim dolmuştu. "O bunu biliyor mu?" dediğinde başımı sağa sola salladım. "Ona bunu söylemelisin mel."
"O nikkie'ye aşık shakira,balayındayken fotoğrafına bakıyordu resmen." diye mırıldandım. Shakira yanıma oturup bana sarıldı.
"Her şey düzelecek güzel kızım,her şey."
———
Yukarida ki fotograf neymar'in dovmesi,neymar gercekten bunun anlamini basina soylememis.
bruna ile ilgili oldugunu dusunuyorum ama belli olmaz.
belki annesiyle babasi icindir.
cunku genel olarak ailesi ile alakali dovmeler yaptiriyor.
sizce gercekten bu dovme kime?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!