Selam bebeklerim,biliyorum bölüm biraz fazla geç geldi fakat gerçekten kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Uyku düzenim iyice bozuldu kendimi aşırı yorgun hissediyordum. Şehir değişikliği sınavlar derken baya bir boşladğımın farkındayım.
Beni affedin <3
Sizi çok seven yazarınız.
---
Soyunma odasında takımla tanışmıştım,herkes gerçekten iyiydi. Oldukça sıcak davranmışlardı bana karşı. Kısa bir tanışmadan sonra merih beni tribünlerdeki yerime götürmüştü,az sonra ısınmaya çıkacaklarını biliyordum.
Yerim gerçekten güzeldi, her pozisyonu rahatlıkla görebilecektim.
bunun için Merih'e teşekkür etmeyi kafamın bir köşesine kazıdım ve yerime oturup telefonumu elime aldım. Paylaştığım fotoğraflara gelen yorumları incelerken neymar'ın paylaştığı bir gönderi hakkında atılan yorum gözüme çarptı ve neymar'ın hesabına girdim.
''Ne!'' gördüğüm şey karşısında kendime engel olamamıştım,bağırımla etraftaki insanlar bana dönmüştü.
Aptal melanie bu kadar dikkat çekme!
Buraya mı geliyordu? Hadi ama neymar.
Onun o ela gözlerini öyle çok özlemiştim ki..ama bir yanımda onun gelmesini istemiyordu. Ona kapılıp hayal kırıklığına uğramak istemiyordu.
Hadi ama melanie,o aynı neymar. O 13 yıl önceki neymar,bunu sadece göstermiyor. O hala seni koruyup kollayan sevgilin,beraber futbol oynadığın.
Gelen alkışlar ile kendime geldim. ''Şuan Merih'in maçına odaklan melanie.'' diye mırıldandım ve ayağa kalktım. Merih bana bakıyordu. Ona gülerek öpücük attım. ''Merih'i tanıyor musun?'' gelen ses ile yanıma döndüğümde gözlerime bir kaç saniye inanamadım.
Yakından daha uzundu.
Bu oriana'ydı. Paulo'nun sevgilisi.
''Evet abim gibidir. Tek eksik kan bağı.'' dediğimde gülümsedi ve elini uzattı. ''Oriana'' uzattığı elini sıktım ve ''melanie'' dedim.
--
Isınma boyunca oriana ile sohbet ettik,paulo gibi gerçekten samimiydi. Birbirimizin numalarını aldık ve instagramdan takipleştik. Bu arkadaşlık bana iyi geleceğe benziyordu.
Maç başlamıştı ve daha ilk dakikalardan juventus Ronaldo ile gol bulmuştu bile.
Penaltıdan ;)
Karşı takımın defansı ilk 15 dakika adeta otoban olmuştu. Bir derbi maçına göre Torino daha 15. dakikadan sınıfta kalmıştı,fakat bu 16. dakika da atılan gol ile değişmişti.
Şimdi ise iki takım da pozisyonlar buluyor ve her çekilen şutta yürekler ağıza geliyordu.
Oriana'nın futbolla ilgilenmesi beni gerçekten mutlu etmişti,yanımda iki kelime futbol muhabbeti edebileceğim bir kız arkadaşım shakira dışında yoktu..
Kız arkadaşın mı var shakira'dan başka?
sussan olmuyor değil mi?
--
İlk yarı berabere bitmişti,gelen düdük ile oriana ile yerimizden kalktık ve büfeye gittik. 45 dakika hiç susmamıştık resmen,biraz sıcak bir şeylere ihtiyacımız vardı.
''Sen otur ben kahveleri alıp geliyim.'' dediğinde masalardan birisine oturdum. Oriana kahvelerle masaya geldiğinde hemen birisini kaptım.
"Neymar geldiğinde ne yapacaksın melanie?'' sorusu karşısında sessiz kalmıştım.
Cevabını bilmiyordum,sahi ne yapacaktım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!