3.5

1.9K 56 10
                                    


Son bir haftadır her şey rüya gibiydi. Sabah onun kollarında uyanıyor,o uyanana kadar onu izliyordum. Sonra beraber kahvaltı hazırlıyor,o antremana gidiyor ben ise evden yeni işimde çalışıyordum. 1 hafta önce bir yayın evi ile sözleşme imzalamış,bana gönderilen kitapların çevirilerini yapıyordum. 

Gerçekten eğlenceli bir işti,arada yayın evinin bürosuna gidiyordum. Orada bir odam bile vardı,sadece çeviri yapmakla kalmıyor kitap kapaklarından tutun,tasarımlarına kadar ben ilgileniyordum. 

Neymar ile ilişkimiz rüya gibiydi,kaybettiğimiz yılların acısını çıkartırcasına eğleniyorduk. Ta ki dün akşama kadar. Neymar eve geldiğinde evde değildim,kızlar ile dışarıya çıkmış ve ondan yaklaşık 1 saat sonra eve gelmiştim. 

Gün içerisinde mesajlaşırken o gün hiç konuşmamıştık,daha doğrusu mesajlarıma cevap vermemişti. Eve geldiğimde de yüzüme bile bakmamış,benimle tek kelime dahi etmemişti. Bu sabah hep uyandığım saatte uyanmıştım,fakat onu yanımda bulamamıştım. 

Bir şeyler vardı,onda yanlış giden bir şeyler vardı. 

Bu iş canımı sıkmaya başlamıştı,bir anda her şey çok güzelken,bir akşam her şey tam tersine dönemezdi. 

Acaba sıkılmış mıydı? benden sıkılmış olabilir miydi? 

İçim içimi yiyordu,titreyen telefonum ile düşüncelerimden sıyrıldım ve aramayı cevapladım. 

''Melanie,selam.'' 

''selam arda.''

''sesin garip geliyor,canın mı sıkkın kız?''

''Hayır iyiyim,bir şey mi oldu?''

''halısahaya adam lazım bebiş,gelmek ister misin?'' 

''Bugün antreman yok mu arda?'' 

''Hayır bugün izin günümüz,gelecek misin?''

''Bilemiyorum arda..'' Eğer bugün antreman yoksa neymar sabah erkenden nereye gitmişti? neler oluyordu bu adamda.

''Sen gerçekten iyi değilsin mel,neler oldu? salak neymar'da telefonlarını açmıyor.''

''Havamda değilim.''

''Melanie santos ilk defa halısaha teklifini reddediyor,görülmemiş şey. kız beni delirtme bir şey yoksa neden gelmiyorsun?''

''Tamam arda tamam,geliyorum.''

''işte bu bebeğim,1 saate benim evde buluşalım.''

telefonu kapatıp çantama koydum ve masamdan kalktım. Kafamı dağıtmama gerçekten ihtiyacım vardı,yoksa bu neymar sendromu beni yiyip bitirecekti.

Neymar sendromu?

güzel isim.







Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin