Bölüm biraz geç geldi,Üzgünüm. Sınavıma çok az bir zaman kaldı ve ben çalışırken yorulduğumdan buraya zaman harcayamıyorum.
Bu arada dün akşam ki ronaldo'nun kaçırdığı penaltıyı gördünüz mü hahqjhhqq
Ha bir de cengiz ünder ff için kurguyu yaptım ve ilk bölümü de yazdım.
Ne zaman paylaşmamı istersiniz?
—————————
Bu gün balayımız da son günümüzdü. Hala neymar ile konuşmuyordum. Şimdi ise kahvaltı ediyorduk ve kahvaltıdan sonra yola çıkacaktık.
"Melanie,ne olduğunu söyleycek misin artık?" neymar'ın sessizliği bozması ile çatalımı bırakıp masadan kalktım. "Ben doydum,bavulumu hazırlayacağım." diyerek asansöre yürümeye başladım.
İçimde ne kadar fırtına koparsa kopsun sakin kalmaya çalışıyordum.
Odaya girdiğimde bavulumu toplamaya başladım. Kısa bir süre sonra neymar'da odaya gelmiş bavulunu toplamıştı.
"İki gün sonra arda lig başladığı için parti verecek,bizim her sene yaptığımız bir şey bu. Beraber görünmezsek basın ka-" neymar'ın lafını bitirmesini beklemeden "Tamam gideriz." dedim.
Ona ayak uyduracaktım.
Sonuç olarak bu bir anlaşmaydı,bu konuda saçma sapan davranamazdım.
———————-———————-———————-——
Yol boyunca resim çizmiştim. Uzun bir yolculuktan sonra sonunda eve varmıştık.
Ev gerçekten ferah bir evdi.
Yokluğumuzda çok çalışmış olmalılardı.
Evden içeriye girdiğimizde bavullarımızı kapı girişine bıraktık. Evin içinde bir çalışan yoktu çünkü aramızda ki bu durumun gerçek olmadığının sızdırlması an meselesiydi.
"Eşyaların buraya taşınıldı,üst katta ki soldaki ilk kapı." dediğinde başımla onayladım ve merdivenleri tırmandım.
Soldaki ilk kapıya girdim ve arkamdan kilitledim. Kilitler kilitlemez derin bir nefes verdim.
İfadesiz rolü yapmak çok zordu.
İlk olarak duşa girdim ardından pijamalarımı giyip yatağıma geçtim. Tam telefonumu almıştım ki merih görütülü arıyordu. Yüzüme yerleştirdiğim sahte gülümseme ile telefonu açtım.
"Mel." dedi telefonu açar açmaz. Ne kadar da özlemiştim onu. "Abi."
O da benim gibi yatakta yatıyordu. Sanırım uyuyacaktı. "Yüzündeki o gülümsemeyi nerde olsa tanırım,orada neler oluyor mel?"
"Bunu daha sonra konuşsak olur mu abi? Eve yeni geldim ve çok yorgunum." dediğimde "Peki ufaklık. Bunu yarın konuşacağımızı unutma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!