Bölüm kısa oldu ama sırf sizi bölümsüz bırakmiyim diye attım.
Bu gün çok yorucu bir gündü çok fazla işim vardı,ki hala var.
Neyse açıklamamı da yaptığıma göre bölüme geçelim.
Ha bu arada şarkıyı dinleyin :*
--
''Şimdi direkt konuya gireceğim,sakın yüksek bir tepki vermeyin.'' dedim shakira ve ori'ye karşı. Ori ile facetime yapıyorduk fakat shakira evdeydi. Maç berabere bitmişti,maç sonrası hemen eve gelmiştik.
İkisi de kafasını salladığında derin bir nefes aldım. ''Simmons onun ile amerika'ya gelmemi istedi.''
''Ne?'' shakira bağırarak ayağa kalktı. ''Bizi bırakamazsın!'' böyle bir tepki vereceğini tahmin etmemiştim. Shakira
''Sakinleş shaki!'' ori'nin bağırması ile shakira yerine oturdu. ''Tamam sakinim.''
''Mel bence gitmelisin,senin iyiliğin için.'' ori'nin söylediği şeye sadece gülümseyebildim. ''Eğer gidersen biz ne olacağız mel?'' shakira'nın sorusuyla gülen yüzüm asıldı.
''Shakira yapamıyorum,boğulduğumu hissediyorum. Simmons ile sevişirken onun neymar olduğunu düşünüyorum. Her yerde o var. Daha bugün-'' sözümü dolan gözlerim kesmişti. ''Ne oldu bugün melanie?'' ori'nin sorusuyla devam ettim.
''Soyunma odasında bir kız ile.'' susmuştum.
''Orospu çocuğu onu geberteceğim.'' shakira sinirle konuşarak yanıma geldi. Bana sarılırken ben kendimi ağlamamak için sıkıyordum. ''Shakira bırak kızı ağlatacaksın.'' oriana anlamış olmalıydı. Shakira benden ayrılıp tekrar karşıma geçti.
''Melanie bak ne kadar gitmeni istemesem de haklısın. Onu unutman gerekiyor ama onun yanındayken bu imkansız. Ne yaşadığını anlıyorum,gerard ile kendimi öyle hayal edince..''
''Çocukluk anılarımın bu hale gelmesi beni asıl yaralayan.'' burukça gülümsedim.
''Çocuklara ne diyeceksin?'' shakira sormuştu. Asıl sorun buydu. Hadi gitmeye karar verdim diyelim,çocuklara ne diyeceğim? ''Henüz gitmeye karar vermedim.'' bahanelerin ardına sığınmaya çalıştım fakat pek başarılı olamadım.
''Ama vereceksin melanie,çocukların nasıl karşılayacağını tahmin ediyorsundur.''
O sırada telefonum çaldı. Arda arıyordu.
''Bebek yarın gece mekan kapatıyoruz karaoke gecesi yapıyoruz takımla.'' sesinden heyecanı belli oluyordu. Güldüm. ''Tamam geliriz.''
''Shakira yanında mı? Şerefsiz kız gecesi yapıyorsunuz da beni niye çağırmıyorsunuz. Küstüm şuan.'' ve telefon yüzüme kapanır.
Eğer gidersem,en çok da bu anlarımızı özleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!