heyo nasılsınız?
sonraki bölümü final olarak planlıyorum bu yüzden bu bölüm kısa.
Huh final geldi çattı.
Bir sonraki fan fictionda kulübümüzün PSG olmasını planlıyorum. Gece yatmadan önce aklıma gelen bir fikirdi. Hemen yataktan kalkıp kağıda yazdım.
Henüz kurgulamadım. Bugün halletmeye çalışacağım.
Fakat final ile yeni kitabın ilk bölümünü aynı anda yapmak istiyorum.
Neyse bebekler bölüme paslıyorum.
--
"Selam çocuklar! bugün yanımda çok özel bir konuğum var." kylie gülerek beni gösterdiğinde kameraya el salladım.
"Bir çocuğunuzun tanıdığını düşünüyorum. Bu yüzden kısa geçeceğim. Bugün melanie'nin makyajını ben yapacağım. Tabiki sadece makyaj olmayacak." dedi ve göz kırptı.
Eline aldığı kremi yüzüme sürerken konuşmaya devam etti. "Evet melanie,sana bir kaç sorum olacak."
"Tamamen seninim kylie."
"Öyleyse başlıyorum,bir kaç ay önce flaş bir ayrılık yaşadın. Bunu bize biraz anlatır mısın?" hop sürtük,bu kadarını beklemiyordum.
Kylie fondoteni yüzüme dağıtırken derin bir nefes aldım. "Evet,bir ayrılık yaşadım. Fakat bunları geride bıraktık. Her şeyi yeniden inşaa ediyoruz."
"Ediyoruz? bu bazı şeylerin gelişinin habersi mi?" sorusuna sadece güldüm.
"Peki,daha sonra ben simmons ile olan ufak bir ilişkin vardı."
"Açıkcası simmons ile sevgili değildik,bir süre takıldık. Sonra ikimiz de arkadaş kalmaya karar verdik. O gerçekten iyi birisi,onu seviyorum."
gözlerimi kapatmıştım,aksi halde kylie gözümü çıkarabilirdi.
"Anlıyorum,peki bundan sonra ne yapmayı planlıyorsun. Victoria secret da olan performansın ile beğenileri üstüne toplamıştın."
"dürüst olmak gerekirse,Bundan sonrasında ne olacağını bilmiyorum,yaşayıp görmeyi tercih ediyorum,pek planlı değilimdir."
--
@kyliejenner:👩❤️💋👩 @melanie
11.1 milyon kişi bunu beğendi
@ardaturan: hay maşallah
2: melanie kylie ship.
@travisscott: bebeğim❤️
@asaprocky: 🤩🤩🤩
--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!