Bu bölüm yeni bir başlangıç bölümü..
--
"Düz dursana melanie!'' shakira'nın cırlamasıyla oflayarak düz durdum ve gözlerimi kapattım. 2 koca gün boyunca yürüyüş eğitimi almıştım.
Ve son gün shakira'ya victoria secret ile anlaştığımı söylemiştim. Bana öyle çok kızmıştı ki ilk uçakla amerika'ya gelmişti.
Manyak kadın.
''Ardalar gelmiş.'' dediğinde gözümü açtım. Kadın oflayarak fırçayı yüzümden çekti. Ne var be.
''Nerdeler?'' diye sordum heyecanla. ''Oturmuşlar.'' dediğinde daha da heyecanlanmıştım. ''Neymar'da geldiği için mi bu heyecanın?'' dediğinde gözlerimle susturmuştum.
"O defter kapandı shakira,bir daha ağızını açarsan gerard ile konuşup ağızını doldurmasını isteyeceğim.''
Makyajımı yapan kadın kıkırdarken ben geri yattım.
--
@melanie: Çok sahte gülmüşüm🤪
3.2 milyon kişi bunu beğendi.
YORUMLARA KAPALI.
--"Hazır mısın melanie? sıra sende." adamın dediği şey ile başımı salladım ve derin bir nefes aldım.
Sadece yürüyeceksin mel,sakin ol.
Kendimden emin adımlarla sahneye çıktım. Arda beni görür görmez yerinde zıplamıştı. Gülerek sahnede yürümeye devam ettim.
Soktumun kıyafeti kaşındırsa da belli etmemeye çalışıyordum. Umarım acemi gibi durmuyorumdur,ne kadar acemi olsam da..
Gözlerim istemsizce neymar'ı bulduğunda ağızı açıktı,bu haline gülmeden edemedim. Zaten rahat olmam sadece yürüyüşüme dikkat etmem gerektiği söylenmişti.
Gigi'yi az da olsa izlemiştim,benden önce çıkmıştı sarı çiyan. O kadını hiç sevmiyordum,fakat aksine bella'yı çok seviyordum.
Gözlerim simmons'u arıyordu,fakat yoktu. Bu biraz olsun moralimi bozmuştu. Çünkü onun yüzünden girmiştim bu işe,sırf bana verdiği gaz ile.
Şimdi,o yoktu. İzlemiyordu.
Poz verdim ve geri döndüm.
Bizim çocuklara el salladım ve içeri girdim. "Aman allahım." kendimi hemen koltuğa bırakmıştım.
Kendimi o kadar iyi yürümek için kasmıştım ki,1 dakika da ayaklarım acımıştı.
Neyse ki deymişti,herkes iyi olduğumu söylemiş ve tebrik etmişti.
Saçlarımı tepeden toplayıp,üstüme Uzun bol gri bir elbise geçirmiştim. Altıma da terliklerimi giyip bir enerji içeceği aldım.
Hava almam lazımdı.
Arka kapıdan çıktığımda kavga sesleri geliyordu. Duvarın kenarına yaslandım ve kafamı uzattım.
Simmons'u görmeyi beklemiyordum tabiki de.
Simmons ve esmer bir kız kavga ediyordu. Biraz daha yanaştım ve dinlemeye başladım. Neden beni izlemediğini öğrenmeliydim.
"O kızla mutlusundur." dedi kız sinirle. "Seninle de mutlu olabilirdik,tabi sen kariyerini seçtin." simmons sinirden gülüyordu.
"İlişki ve iş aynı anda yürümez sanmıştım.." diye mırıldandı kız.
Biliyordum.
Simmons'un böyle bir ilişkisi olduğunu biliyordum.
"Seni unutmak için neler yaptım ben tinashe! Dalga mı geçiyorsun benimle!"
"Bağırma bana! Her şeyi böyle silip atamazsın!" kız simmons'u ittirip koşmaya başladı. Kız bana çarparak gittiği için orada olduğumu simmons görmüştü.
"Ops."
Simmons yere çöktü. Yanına gittim ve bende onun gibi yere çöktüm.
"Üzgünüm,sana anlatmalıydım." dediği şeye gülümsedim.
"Simmons,o kadar aynıyız ki.." derin bir nefes aldım. Fedakarlık yapma sırası sende melanie barista. "Kızın gönlünü almalısın." söylediğim şey ile şaşkınlıkla bana baktı.
"Bakma bana öyle,birbirinize aşıksınız resmen." bana aynı şekilde bakmaya devam ettiğinde derin bir nefes aldım.
"Sen iyi bir dostsun simmons. Yatakta çok iyi olan bir dost. İkimizin de aşamadığı ilişkileri var,ve senin ilişkin kurtarılabilir,bunu başkasına aşık olmaya çalışarak unutmamalısın. Bunu kurtarmalısın."
Vay canına,tavsiyeye bak.
"Ama-" sözünü kestim. "İkimizden sadece dost olur sim,ama sen ve o kızdan çok daha fazlası olur." ayağa kalktım.
"Ben her ne kadar kurtaramamış olsam da sen kurtarabilirsin."
--
@melanie: Somethin' 'bout you
Makes me feel like a dangerous woman.7.1 milyon kişi bunu beğendi
@messi: 👑
@ardaturan: Selena yorum atmamış buna ya
@merihdemiral: 😍🧿
@gerard: güzel kızım.
@shakira: Bebeğim..
49:Neymar beğenmiş.
94:Ya bu karı neymar ile boşandıktan sonra aştı kendini.
@marc: Keşke yengem olmasaydın aşkım.
+@dani: Sikerim seni
+@marc: Şaka yaptık orospu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!