"Peri kızlarına benziyorsun mel.." diye fısıldadı shakira. Ona gülümsedim,asıl peri kızı oydu.
"Bekle fotoğrafını çekmeliyim!" diyerek eline telefonunu aldı ve beni balkona sürükledi. "Poz ver" dediğinde söylediğini yapıp poz verdim.
@shakira: Parti kızım. @melaniesantos
6.5 milyon kişi bunu beğendi.
@ardaturan: Yenge öyle bakma inanırım.
@Rafaelle: Mükemmelsiniz!!
@barcelona: hermosa melanie!
672: Yengeme bak be!
888: Nikkie de parti de olacakmış.
77: gebersin kaltak.
99:melanie gebersin.yorumlar sınırlandırılmıştır.
——
Kapının tıklanmasıyla balkondan çıktık. "Evet?" shakira'nın sözleriyle kapı açıldı. İçeriye smokinleriyle neymar ve gerard girmişti.Neymar her zamanki gibi nefes kesiciydi. İnsanın baktıkça bakası geliyordu. Shakira kolumu cimciklediğinde ağızımı kapattım.
"Hanımlar,bu ne güzellik böyle." gerard shakira'yı öptüğünde onlara gülümsedim. Onlar imrenilecek bir çiftti.
Sonunda hep birlikte evden çıkmış ve arabalara geçmiştik.
Yol boyunca neymar ile çok şaşıracaksınız biliyorum fakat hiç konuşmadık. YİNE.
Arabadan indiğimizde paparaziler fırsatı kaçırmamışlar nerdeyse ağızımıza girmişlerdi.
Neyse ki sağ salim içeriye varmıştık. Bina oldukça ihtişamlıydı. Arda iyi iş çıkarmıştı. Bizim için ayrılan masaya geçtiğimizde tüm takım buradaydı.
Bizi gördüklerinde marc gülerek ayağa kalktı ve bana sarıldı. "Yengem buradaki kadınlar tarafından hiç sevilmedin haberin olsun." dediğinde kıçına vurdum ve masaya geçtim.
"Hey! o kıçıma tapan kadınlar var mel."
"Eminim öyledir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!