Final

1.9K 53 18
                                    

''Tamamdır iniyorum.'' dedim ve telefonu kapattım. Çantamı aldım ve merdivenlerden inmeye başladım.

Son dakika bir kararla çocuklarda konsere gelmeye karar vermişlerdi. Bu açıkcası benim işime gelmişti,orada tek olmak istemiyordum.

Kapıyı açar açmaz neymar ile burun buruna gelmiştik. Hızlıca geri çekildim. ''Selam.'' diye mırıldandım ve yürümeye başladım.

''Sonunda gelebildin!'' arda bağırdığında arabasına yerden aldığım küçük taşı fırlattım.

Arda çığlık atarak arabasına sarıldı. Gülerek onu izlerken neymar arabasının kapısını açmıştı. Derin bir nefes aldım ve arabaya bindim.

--

Hep birlikte konserin V.İ.P bölümüne girmiştik. Burası sahnenin üst kısmında kalıyordu,fakat çok net bir şekilde görebiliyorduk.

Kylie beni gördüğünde koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı. ''Hoş geldiniz.'' dedi çocuklara bakarak. Arda bayılma taklidi yaparak kendini koltuğa bıraktığında yanına gittim.

''Salak mısın kalk arda.'' diye fısıldadım ve cimcikledim. ''O göt ile bakıştım resmen melanie,bayılacağım..'' dediğinde kafasına vurdum ve kalkmasını sağladım. Tam korkuluklara gitmiştim ki sahne ışıkları değişti.

Şov zamanı.

Neymar yanıma gelip benim gibi konseri izlemeye başladığında nefes alış verişlerim hızlanmıştı.

Travis şarkıya girdi. ''Two AM hollerin' outside lookin but i cannot find'' (saat gecenin ikisi bağırıyorum dışarıda arıyorum ama bulamıyorum.)

Neymar'ın bana baktığını fark ettiğimde bende ona baktım. ''Don't you fall asleep this time been all alone on a long way drive'' (sakın uyuyakalayım deme bu sefer uzun zamandır yoldaydım.)

''Only you can stand my mind only you can fix inside.'' (sadece sen toplayabilirsin benim zihnimi,sadece sen temizleyebilirsin içini)

neymar şarkının bu kısmını bana bakarak söylediğinde bacaklarım istemsizce ona daha da yaklaştırdı beni.

''So if I make it out tonight Lets make it a badass time'' (o yüzden yapabilirsek mükemmel bir zaman geçirelim bu gece.)

Neymar'ın bakışları sanki beni öpmek için izin istiyor gibiydi. Ellerimi yüzüne götürdüm ve kendime çektim,dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda hemen karşılık vermişti.

Eli belime gidip beni kendine çekti.

''No, that wasn't my girl, that was just a hobby'' (Hayır o benim manitam değildi,sadece zevk için takılıyorduk.) şarkı öpüştükçe anlam kazanıyor gibiydi,ikimizinde dudakları kıvrılmıştı.

İkimizin de bildiği bir şey varsa bu da ne olursa olsun hangi şartta olursak olalım birbirimize koşacaktık.

Belki bir peri masalı olacak kadar masum değildi hikayemiz,belki çok canımız yanmıştı. Belki birbirimizin canını çok yakmıştık.

Fakat,

Biz birbirimize aittik.

Hikayemiz nasıl başladıysa,öyle sona eriyordu.

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin