Allah allah düzenli bölüm atıyorum resmen🤭
----
"Seni birileriyle tanıştırmak istiyorum mel." diye ayağa kalktı shakira. Ben ise gözlerimi devirip dışarıya çevirdim başımı.
Duruşmadan sonra zorla bir kafeye getirmişti beni shaki,oysa ben eve gidip içim çıkana kadar ağlamak istiyordum.
"Selam melanie." gelen ses ile kafamı çevirdim. Karşımda duran kişilerle adeta şoka uğramıştım. "Selam." dedim sakin olmaya çalışarak.
"Selena ve Taylor. Sana iyi geleceklerini düşünüyorum mel."
--
Bir şeyler kaybederken bir şeyler kazanıyordum. Selena ve taylor ile gerçekten iyi anlaşmıştık.İkiside iyi kızlardı,fakat çok uzun kalmamışlardı. Birlikte çıkacakları bir konser için hazırlık yaptıklarını ve beni de davet edip gitmişlerdi.
"Sana inanamıyorum bazen shaki." dedim kahvemi içerken. "Her şey senin için güzelim. Akşamki maça gelecek misin?" dediğinde bakışlarımı kaçırdım.
Akşam şampiyonlar ligi vardı,juventus ile barcelona karşılıklı maça çıkıyorlardı. Bizim için önemli bir fırsattı.
Merih'de geliyordu,eğer gitmezsem gerçekten üzülürdü. Onunla nerdeyse her gün konuşuyordum,ama yine de onu çok özlemiştim.
Fakat diyer bir yandan Neymar'da orada olacaktı. Onunla aynı ortama girmek istemiyordum. En son öleceğimi düşünmüştüm.
"Bilmiyorum shaki.." diye mırıldandım.
"Gelmezsen çocuklar çok üzülür,hele arda. çenesinden kurtulamazsın. Hem gidip ona seni yıkamayacağını göstermen gerek melanie. Daha 21 yaşındasın ama 40 yaşında bir ruha sahip gibisin. İçimi karartıyosun." dedi kendini elleriyle yellerken.
Onun bu haraketine güldüm. "Tamam geleceğim."
--
Eve geldikten sonra hemen bir duşa girip hazırlanmaya başladım. Çok bir vaktim yoktu.Altıma siyah bir şort giyip üstüme barcelona formamı geçirdim. Saçlarımı kurutup hafif bir makyaj yapıp evden çıktım.
camp nou evime yürüme mesafesindeydi,bu yüzden yaklaşık 10 dakika yürüdükten sonra stada varmıştım.
Güvenlik ile birlikte trübüne geçtim,yerim her zamanki gibiydi. Bu koltukta otururdum her maça geldiğimde burada otururdum.
"Selam güzellik boş muyuz?" oriana juventus formasıyla yanıma oturduğunda kahkaha atarak ona sarıldım. "Geleceğini düşünmemiştim ori."
"Son dakika diyelim güzelim." dedi yanağımdan makas alırken.
o sırada takım ısınmaya çıkmıştı. Arda beni görür görmez koşa koşa yanıma gelmişti. "Kız gerizekalı insan haber verir." diyerek bana tükürdüğünde elimdeki şişeyi kafasına vurdum.
"Ne tükürüyosun,geldik işte." dedim kaşlarımı çatarken. Arda gülerek bana öpücük attı ve poposunu sallaya sallaya ısınmaya gitti.
Merih bana el işareti yaptığında ona göz kırptım. Koşup üstüne atlayacaktım şimdi çok özlemiştim onu.
"Ney! Aşkım!" yan blokta kıçını yırtarcasına pembe elbisesiyle nikkie'yi görene kadar her şey çok güzeldi.
Etraftaki insanlar ona garip garip bakarken o bana bakarak neymar'a bağırıyordu. "varoş,giydiği elbiseye tavırlara bak." oriana sinirle nikkie'ye bakıyordu.
"Boşver ori." diye mırıldandım. Neymar'ın gözlerini bana bakarken yakaladığımda kafamı hızlıca çevirdim.
Bakma melanie,izin verme.
@unlulermagazin: sevgilisi orada,fakat gözü eski eşinde.
Ünlü futbolcu Neymar jr,flaş boşanmasıyla gündeme gelirken Şampiyonlar ligi maçı öncesi ısınmada gözü ona tezahürat yapan sevgilisinde değil eski eşi melanie batista'ydı.
Melanie barista,görünüşe göre takımla hiç bir sorun yaşamamış ve takımla olan ilişkisine devam ediyor. Bu ileride ne gibi sorunlar açar bilemeyiz fakat melanie barista'nın keyfi yerinde gözüküyor.
--
heyooo bölüm bitti😘
Bu magazin gönderileri çok hoşuma gidiyor.
daha doğrusu ortalığı karıştırmak 🤪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!