7.1

1.6K 56 9
                                    

''Barcelona'ya hoş geldiniz.'' dedim gülerek. Kylie bana sarıldığında şaşırmıştım,bu kadar samimi olmasını beklemiyordum açıkcası. ''Hoş bulduk tatlım.''

Khloe'de kylie gibi bana sarıldı. Travis kylie'nin omzuna kolunu atıp kendine çekti. Hep birlikte bir kafeye gelmiştik.

Travis ile kylie yan yana otururken ben de kylie'nin karşısına oturdum. Khloe hemen otele gitmek istediğini söylediği için o otele gitmişti.

Asap yanıma oturduğunda kylie konuşmaya başladı.

"Ee melanie teklifimi düşündün mü?" dedi gülümseyerek. Açıkcası düşünmemiştim fakat kulağa eğlenceli geliyordu.

"evet düşündüm,neden olmasın?" dediğimde kylie gülerek ellerini çarptı. "çok eğleneceğiz."

"Melanie,konsere gelmeye ne dersin?" asap'in sorusuyla şaşırmıştım. "Yani.." travis sözümü kesti. "Asıl eğlence konserde,seni orada görmek isteriz. Değil mi flacko?"

Asap gülerek başını salladı. "Peki,geleceğim." diye mırıldandım. Kylie yine sevinç çığlıklarını atarken ben onun bu hallerine gülüyordum. Kylie

''Hadi mel bir fotoğraf çekinelim,khloe çıldıracak.'' dedi ve telefonunu çıkardı.

--

@kyliejenner: Bu sürtükler barcelona'yı yakıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kyliejenner: Bu sürtükler barcelona'yı yakıyor.

11.2 milyon kişi bunu beğendi.

44: aman tanrım.

93:melanie buraya da kapak atmış.

586:melanie'nin kylie'den güzel çıkması..

57:kylie'ye sarı saç yakışmış.

--

''Sonra konsere davet etti işte.'' dedim elma parçasını ağızıma atarken. Eve gelir gelmez shakira'yı olanları anlatmak için görüntülü aramıştım.

''kylie ile olanlar sikimde değil melanie,siz şimdi neymar ile yeniden mi deniyorsunuz?'' dediği şeye gözlerimi devirdim.

Meraklı sürtük.

''Tam öyle denemez,arkadaş kaldık. İlerisini bilmiyorum.'' diye mırıldandım. ''Siktir ordan bas bayağı yeniden deniyorsunuz.'' dedi gülerek.

''Senin çenen düştü sarı çiyan,uykum geldi ben gidiyorum.'' dedim ve cevap beklemeden telefonu kapattım.

Yatağa girdim ve gruptan gelen bildirimleri açtım.

--

*Arda ve Yavşaklar* grubundan 5 yeni bildirim.

Arda: Melanie o götü ellemiştir kesin.

Marc: 100 euro basarım.

Dani: 200.

Gerard: 500

Arda: Oha lan abartma yavşak.

Neymar: 1000

Arda: Çok para.

Arda: Çekiliyorum.

Dani: cimri piç.

Melanie: Ne oluyor kardeşim?

Arda: Hepimiz iddiaya girdik.

Melanie: Ne için?

Arda: Senin kylie'nin götünü elleyip ellememen üzerine.

Dani: Doğruyu söyle.

Melanie: İtiraf ediyorum.

Melanie: Elledim.

Melanie: Azıcık.

Neymar: Herkesten 1000 euro alıyorum.

Dani: Melanie hay amına koyayım senin.

Melanie: Havluyu sıcak mı istersin soğuk mu dani?

Arda: Eyvah

Arda: Götü kolla dani.

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin