5.6

1.7K 59 20
                                    

''Melanie gel kız ısınmaya yardım et.'' arda'nın üstüme attığı top ile simmons ile konuşmamız bölünmüştü. Ona sinirle bakarken sırıttı. ''Pique çağırıyor hadi.'' dediğinde kafamı salladım.

"Birazdan geliceğim.'' dedim ve yanağına öpücük bıraktım. Bu öpücük simmons'un aptal gibi sırıtmasına sebep olmuştu.

Demirliklerin üstünden arda'nın sırtına atladım. ''Açılın süperman geliyor!'' koşarak bizim çocukların yanına gittik.

''Ağızımda havlu tadı var lan.'' marc elini ağızına sokarken benden top yemişti. ''Elini öyle olmadık yerlere sokma.'' dediğim şeyle herkes kahkaha atarken marc'dan küfür yiyordum.

Arda'nın omuzundan inip Pique'nin yanına gittim.

''Koç?'' dediğimde bana döndü. ''Bizim bu eşeklere yardım et melanie,salak salak konuşmaktan ısınamıyorlar.'' dediğinde kıkırdamıştım.

"Tamam o iş bende koç.'' dedim ve asker selamı çaktım. Gülerek burnumu sıktı.

Elime aldığım düdük ile arda'nın arkasına geçtim ve bütün gücümle üfledim. ''Kim lan bu pezevenk?''

arkasında döndüğünde beni görmesiyle asker selamına geçti. ''Herkes yerine geçsin,en ufak salak haraket görürsem götünüze havlu sokarım.''

Herkes yerine geçerken ısınma haraketlerini yapıyorlardı. Pique yanıma gelip ''Sana güvenebileceğimi biliyordum mel. Bu salaklar kimsenin sözünü dinlemiyor.'' gülerek ellerimizi tokuşturduk.

''Neymar nerede?'' koçun sorusuyla bilmediğimi söyledim. ''Soyunma odasında görmüştüm en son koç.'' dediğimde ''Gidip bir bakabilir misin mel?'' kafamı salladım.

Soyunma odasına doğru yürüdüm. Soyunma odasına tam girecektim ki bir sarışın odadan çıkmıştı. Nikkie değildi. Üstü başı dağılmış rujunu düzeltiyordu. ''Ah tatlım,odaya girmemelisin neymar şuan çok yorgun.'' dedi bebeksi sesiyle.

''Sana soracak değilim,çekil şuradan maça çıkması gerek.'' kız tekrar önüme geçti. ''Yorgun diyorum seni kaltak,Neymar'ın yakasından düş sen onun kullanıp attığı eskisisin. Yada bana söylediği gibi yapışkan kaltağın tekisin.'' neymar ona öyle mi söylemişti?

Sinirle kızın saçına yapıştım ve kenara fırlattım. İçeriye girdiğimde neymar'ı duşların olduğu yerde çıplak halde bulmayı beklemiyordum tabiki. ''Bu halin ne senin orospu çocuğu!'' sinirle bağırdığım şeye o gülüyordu.

Unutma melanie sen yapışkan bir kaltaksın.

Hızlıca duşun soğuk bölümünü açtım. Bu onu ayıltırdı. Öyle de olmuştu. ''Sen ne yapıyorsun k-'' sözünü kesmiştim. ''Yapışkan kaltak mı? ah evet benim.'' Suyu kapattım. Üstüne havlu attım. ''Kurulan!'' bağırmamla hemen kurulanmaya başladı.

Böyle önemli bir maçta nasıl böyle bir şey yapabilirdi.

Yanıma geldiğinde kurulanmıştı. ''Giyin 2 dakikan var.'' sertçe konuştuğumda dediklerimi yapmaya başladı.

Giyindiğinde kapıyı açtım ve onu ittirdim. ''Seni gebertmemek için kendimi zor tutuyorum neymar! Yürü!'' daha hızlı yürümeye başladığında peşinden gidiyordum.

Sahaya çıktığında hemen arkasından çıktım. ''Isınmaya yürü!'' Çocukların yanına geçtiğinde gıkı çıkmıyordu. ''Ne oldu melanie?'' koç şaşkınlıkla bana bakarken sinirden köpürüyordum. Düşüncesiz bencil pislik. ''Arkadaşın ayılması gerekti koç.''

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin