6.8

1.6K 51 7
                                    

Selam çocuklarım.

İleride final yaptığımızdan sonra tekrar bir kitap yazmayı planlarsam bu kime olur bilmiyorum.

Neymar&Bruna yapsam 😳

Neymar& Kylie düşünsenize 😅🤪

Fikirlerinizi belirtmenizi istiyorum.

----

"Harikaydın mel!" gülerek teşekkür ettim. Arda yine heyecanlı heyecanlı konuşuyordu. "Uçak kaçacak arda." marc bıkkınlıkla arda'yı çekiyordu.

Hava alanına simmons ile çocukları  uğurlamaya gelmiştik. Şovun hemen ardından bilet almışlardı,önemli bir maç vardı ve hazırlıklara devam etmeleri gerekiyordu.

Shakira yarına kadar yanımızda olacaktı,ona bu akşam anlatmayı planlıyordum. Belki onunla birlikte bende dönerdim..

Çocukları uğurladıktan sonra birlikte arabaya bindik. Simmons çok düşünceli görünüyordu,bundan sonra ne yapacağını düşünüyor olmalıydı.

"Simmons,bizi bir kafede bırakır mısın?" dediğimde başıyla onayladı,yaklaşık 10 dakika sonra bizi bir kafede indirdiğinde shakira ile indik.

Masaya geçtiğimizde shakira her zamanki gibi ikimiz için limonata sipariş etmişti.

"Ne oldu da bizi apar topar getirdin." dedi shakira koltuğa iyice yerleşirken. ''Barselonaya dönüyorum shakira.'' diye mırıldandım garsondan limonatamı alırken.

Shakira'nın çığlıyla garson bize garip garip bakarken ben sabır diliyordum.

''Nasıl geliyorsun? Dönüyorsun şimdi?'' şaşkınlıkla söylediği şey karşısında gülmeden edemedim. Hasret kısa sürmüştü. ''Zaten temelli gelmemiştim shaki.''

''Ne oldu anlat çabuk.'' anlamıştı.

--

''Biraz daha kalmalıydın mel.'' diye mırıldandı simmons. Ona gülümsedim.

Shakira ile konuştuktan sonra eve gelip bavulumu yapmaya başlamıştık. ''Doğrusu bu simmons,senin düzeltmen gerek ilişkin, benim düzenim var.'' göz kırparak yatağa oturdum.

''Bu böyle olmamalıydı,böyle bir şey yapmak zorunda değilsin mel.'' Ben cevap veremeden shakira vermişti. ''Bence melanie'nin de düzeltmesi gereken bir ilişkisi var.'' eşyalarımı bavula koyarken lafıda yetiştiriyordu sarı çiyan.

''Melanie bak her ne kadar kızgın olsan da neymar iyi biri.'' dediği şeye kahkaha atmıştım. ''Siz çok fazla konuştunuz.'' diye mırıldandım şampanyamı yudumlarken.

''Çok fazla konuşmuyoruz melanie,sen anlamıyorsun.'' shakira bavulumu kapattığında bende ceketimi üstüme geçirdim. ''Boş konuşma sarı çiyan.''

simmons bavulları kapıya indirirken ben shakira ile kavga ediyordum.

--

Simmons ile biraz daha konuşup veda etseydim gerçekten uçağı kaçıracaktım. Kendini bana karşı mahçup hissediyordu. Onu anlayabiliyordum ama olması gereken buydu.

Olması gereken,senin onu daha fazla kullanmak istememendi.

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin