Lana del rey - happiness in butterfly
uff onda olan göt bende olacak var ya." arda saçma sapan konuşmaya başladığında elimdeki topu kafasına fırlattım.
"Sus seni pis sapık." marc'ın dediği şeye gülerken bende kafama top yemiştim. Hazırlıksız yakalandığımdan yere düşerken kıçımın çimenlerle buluşmasını beklerken kollarımdan tutulmuştum.
Neymar.
Oh shit here we go again.
"Teşekkür ederim." diye mırıldandım üstümü düzeltirken. "Rica ederim melanie." içimi eritmesi için konuşması bile yetiyordu.
"Biz gidelim siz oynaşmaya pardon konuşmaya devam edin." marc arda ile koşarak yanımızdan giderken ben kafamı sallayarak yürümeye başladım.
"Melanie!" Neymar'ın adımı seslenmesiyle arkamı döndüm. Gözlerindeki o eski mutluluk yoktu,aksine gözleri hep baygın baygın bakıyordu.
İçim sızlamıştı.
"Neymar?"
"Aramızdaki bu düşmanlığın artık bitmesini istiyorum melanie,bana bir yabancıymışım gibi baktığın zaman nefes alamıyorum." lanet olsun böyle konuşmanın zamanı mı?
"Neymar-" sözümü kesmişti. "bak anlıyorum melanie,seni çok üzdüm. Sana yaptıklarımı asla geriye alamam. Ama düzeltmek istiyorum. Lütfen izin ver melanie."
Yarayı açan da benim kapatmaya çalışanda diyordu.
"Ağırdan alalım melanie,arkadaş olalım, Söz veriyorum her şeyi düzelteceğim" gözleri umutla bakıyordu. Gözlerimin dolmaması için yumruklarımı sıktım.
"Tamam.." diye mırıldandım. Gülümsemişti,o gülümseyince istemsiz bir şekilde dudaklarım kenarı kıvrılmıştı.
Birlikte yürümeye başladık. Onun yanında yürümeyi özlemiştim.
@melanie: 🙋🏻♀️
3.5 milyon kişi bunu beğendi.
yorumlara kapalı
--
@neymarjr: 🙋🏻♂️
6.3 milyon kişi bunu beğendi
yorumlara kapalı
--
@messi: adamımı uzun zaman sonra gülerken yakaladım. @neymarjr
4.5 milyon kişi bunu beğendi.
@ardaturan: biz gülsek ne gülüyon gevşek diye döversin. 😡
@neymarjr: 😻
+@messi: yavşama hemen@melanie: leo gülünce 10 yaşında çocuklara benziyorsun.
+@messi: gülmiyim mi kalbimi kırdın.
+@melanie: gül lan bir şey mi dedim.
+@dani: hiç demedin.
+@gerard: hiç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!