5.8

1.6K 49 5
                                    

''Shakira uyan lan kaltak saat kaç olmuş.'' shakira kafasını popomdan kaldırmamak için dirense de onu iterek kafasının yerle buluşmasını sağladım. Dün gece çok fazla kaçırmış olmalıydık. ''Uyumak istiyorum.'' diye mırıldandı uykusunda. ''Akşam olmuş,gitmezsek arda bizi öldürür.'' 

''Arda'nın anasını da babasını da..'' shakira söylene söylene kalktı ve kendini banyoya attı. Ben de üst kattaki banyoya girdim ve soğuk bir duş aldım. 

Hala karar verememiştim ve yarın son gündü. Bunun stresiyle nasıl baş edecektim bilmiyorum. Normal de bu kadar kararsız bir insan değilimdir. Fakat bu gerçekten zor bir karardı. O günden sonra hiç konuşmamıştık,beni düşüncelerimle baş başa bırakmak istemişti. 

Duştan çıktım ve dolabımın karşısına geçtim. O sırada shakira'da odama daldı. ''Ben ne giyeceğim?'' sorusuyla dolabı işaret ettim. Ben o sırada çoktan seçmiştim. Shakira ile hazırlanmamız yaklaşık 1 saat sürmüştü.

Tam evden çıkmaya hazırlanmıştık ki kapı çalmıştı. ''Orospu arda geldi kesin.'' 

Fakat kapıyı açmamla Oriana'yı gördüm. ''Ben geldim kaltaklar!''

--

Oriana geldikten sonra simmons'u aramış ve onu da davet etmiştik. Ne kadar kalabalıksak o kadar eğlenceli geçiyordu geceler. 

Kızlar ile arabaya binmiş yol boyu sanki karaoke gecesine gitmiyormuşuz gibi şarkı söylemiştik. Ori'yi gerçekten özlemiştim. Mekanın kapısında simmons'u fark etmemle arabayı park ettim. Beni gördüğünde gülümsedi. 

Ona sarıldım ve dudaklarına minik bir öpücük kondurdum. ''Oynaşmanız bittiyse içeri girin baylar bayanlar.'' arda'nın söylediği şeyle gülerek içeri girdik. 

Takım dışından başkası yoktu. 

''Sizi bekledik başlamadık kıymetimizi bilin.'' 

Herkes bir yere yerleşirken ilk sahneye shakira çıkmıştı. DJ'ye söyliyeceği şarkının ismini vermiş ve şakının beati gitmişti. 

Shakira şarkıya girdi. ''Oh, that boy so scandalous'' (oh bu çocuk çok rezil.)

''Yeah he broke my girl's heart, and he was onto the next'' (Evet o kızımın kalbini kırdı,sırada o var.) neymar'ı işaret etmesiyle herkes gülmeye başladı.

''He was cheating on the low in the club all night'' (Gece boyu kulüpte gizlice aldatıyordu.)

''Never seen my girl so messed up'' (Hiç kızımın bu kadar dağıldığını görmemiştim)

''Out with his boys in the hip poppin' spot'' (Hip hop yerlerinde arkadaşlarıyla)

''She all alone wondering if he's coming home or not'' (Kızım ise onun eve tek başına gelip gelmeyeceğini merak ediyor.)

''For the whole damn year, I was wiping up and tears'' (Tüm lanet yıl boyunca,kızımın göz yaşlarını sildim.)

''He was livin' la vida loca'' (Çocuk ise çılgın bir hayat yaşıyordu.)

Daha sonra simmons'a döndü.

'' if I ever hear you mess this up, I'm comin' after you'' (Eğer bunu mahvettiğini duyarsam,peşinden gelirim.)

''So don't you treat her wrong'' (Bu yüzden ona yanlış davranayım deme.)

''Yeah, you better love a girl right, baby''(Evet,kızı düzgün seversen iyi edersin,bebeğim)

--

Şarkı little mix - Love girl right.

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin