İleride girmesini istediğiniz bir karakter var mı?
İstediğiniz karakteri senaryoya dahil edeceğim.🤪
--
Shakira ile bir süre daha konuşmuş,ve davayı benim açtığımı söylemiştim. Şimdi o bana ev bakarken bende şirket işlerini hallediyordum.
Kitabın teşekkür yazısını da çevirdiğimde kitap işi bitmişti. bu işten iyi para kazanmıştım. Erken bitirmem bonusları kullanma hakkı veriyordu.
Kimseye muhtaç olmayacaktım,tırnaklarımla kazıya kazıya okumuştum. Bunu asla yedirmezdim.
"Burayı beğendim aslında mel,bak." diyerek yanıma geldi ve evi gösterdi.
Küçük modern bir villaydı. Mobilyaları siyah ağırlıklıydı. Güzel küçük bir bahçesi vardı. Gerçekten hoştu. "Görmeye gidelim mi ne dersin?" dediğinde başımı salladım.
"Burayı görmeye gidelim,akşam da çocuklarla yemeğe gideriz." dediğinde ne kadar itiraz etsem de yemeğe beni sürükleyerek götüreceğini biliyordum.
"Tamam ben şunları teslim edeyim,sonra çıkarız."
--
Shakira ile evi gezmiş hatta tutmuştuk. Tek ihtiyacı mutfak alışverişiydi. Onun dışında bir eksiği yoktu.Şimdi ise shakira ile restauranta gelmiştik.
"Nasıl böyle bir eşeklik yaptı anlamıyorum." dedi arda. Gülümsedim. "Boş verin çocuklar,dünkü maçtan sonra olan olaylara pek giremedim. Messi dediğini yaptı mı? dediğim şeyle marc kahkaha atarken arda bana peçete fırlatmıştı.
"Messi ne yaptı mı?" diye sordu shakira.
"Eğer arda kaybederse messi götüne top sokucaktı." diye cevapladı gerard.
Arda herkese söverek masadan kalktı. "Patates götlü messi seninle görüşücez." Kahkaha atarak arda'nın gidişini izlemiştim. Bu çocuklar bana gerçekten iyi geliyordu.
"Ben de kalkmalıyım çocuklar." diye ayaklandım masadan. Herkes ile vedalaştıktan sonra kafeden çıktım.
--
Eve geldiğimde eşyalarımın çoktan geldiğini fark ettim. Bir firma ile anlaşmış ve evdeki eşyalarımı getirmelerini istemiştim.Evin anahtarını da vermiştim ki,içeriye bırakabilsinlerdi. Bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim.
Kolileri teker teker açtım ve yukarı odama taşıdım. Eve çabuk alışacağa benziyordum. Yerleştirme işim bittiğinde hızlıca sıcak bir duşa girmiş ve duştan ağlayarak çıkmıştım.
Lanet olsun bana ne oluyordu.
Bütün dengemi bozmuştu adi herif.
Üstümü giyindikten sonra yatağa geçtim ve telefonumu aldım. Binlerce mesaj gelmişti,sebebi ise bir fotoğraftı.
@nikkie: 💍💔🤭
yorumlara kapalı.
--
aptaldım. Bu yüzden ayrıldığını göremeyecek kadar aptaldım. Ne sanıyordum ki? Dolan gözlerim ile yataktan kalktım ve bahçeye çıktım.
Canım çok acıyordu.
Ben 13 yıl boyunca onun hasretiyle yanıp tutuşmuştum. Bunları mı hak ediyordum? Gözyaşlarım artık yüzümü yakıyordu.
"Selam,peçeteye ihtiyacın var mı?" yan bahçeden gelen ses ile kafamı çevirdim. Kızın uzattığı peçeteyi aldım ve gözlerimi sildim. "Teşekkür ederim." diye mırıldadım.
"Sen melanie olmalısın,şu meşhur futbolcunun eşi." dediğinde "eski eşi." dedim.
--
"Nasıl ya? Gerçi futbolcu işte. Hepsi şerefsiz." Kız ile oturmuş dertleşiyorduk. O kadar kendimi yanlız hissetmiştim ki,kızım omuzunda ağlamıştım resmen.Rezilsin melanie rezil.
"Böyle olmaz,dışarı bir şeyler içmeye gidelim." diyerek ayağa kalktı denis. Kızın adı denis'ti bu arada.
"Hazırlan 10 dakikaya kapıda buluşalım." diyerek evden çıkmıştı. şaşkınlıkla arkasından bakalalmıştım.
--
@melanie: 🤪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!