1.2

2.1K 71 53
                                    

Bu bölümde neymar'a biraz sövebilirsiniz uyarayım ajhqhahaj

———————

Neymar ile çıktığımız kısa gezinti sonucu otel odasına geri dönmüştük. Bu sefer odaya girdiğimizde koşarak banyoyu o kapmıştı.

Onu beklerken uzun süredir yapmayı ertelediğim şeyi yapmış,resim çizmiştim. En son mert'in isteği üzerine anıl ve benim ile beraber üçümüzün futbol oynuyor olduğumuz bir resmi çiziyordum. Onu yaklaşık 1 hafta önce bitirmiştim.

Yeni bir sayfa açtım ve bir şeyler karalamaya başladım.

Neymar banyodan çıktığında defterimi kapatarak masaya bıraktım ve hızlıca duşa girip kısa bir duş aldım.

Duştan sonra pijamalarımı geçirerek saçımı havluya sardım ve odadan çıktım.

Neymar çoktan yatağa geçmiş telefonuyla ilgileniyordu. Bende yatağın diğer ucuna geçtim.

Telefonunda ne yaptığına bakmak için uzandığım anda telefonu kapattı. Bana sert bakışlarını yolladığında "Merak ettim sadece,ne bakıyorsun öyle?" dedim.

"Seni ilgilendirmeyen işlere karışma,bunun gerçek bir evlilik olmadığını ne çabuk unuttun?" dedi. En son birbirimizi ilk gördüğümüz gün böyle sert konuşmuştu.

"Haklısın,bir şey görmedim zaten." diyerek arkamı döndüm.

Yalancı

Görmüştün işte

Nikkie'ye bakıyordu.

Kapat çeneni. İçimdeki buruklukla uykuya dalmaya çalıştım ama başaramadım.

Yaklaşık 1 saat boyunca uyumaya çalışmıştım,fakat bir türlü içimdeki sesi susturup kafamdan o fotoğrafın görüntüsünü atamadım.

Yavaşça arkamı döndüğümde neymar'ın uyuyor olduğunu fark ettim. Hissettirmemeye çalışarak yataktan çıktım.

Dolaba giderek üstüme siyah bir tişört çıkardım,altıma da siyah bir eşortman çıkardım ve hızlıca giyindim.

Saçlarım kurumuştu,onları kendi hallerinde bıraktım ve odadan telefonumu ve oda kartını alıp çıktım.

Nereye gideceğimi tam kestiremezken saatin ne kadar geç olduğunu fark ettim. 4'e geliyordu.

Asansöre binerek lobi katını tuşladım. Asansör katta durduğunda adımlarımı havuza yönlendirdim. Şezlonglardan birine geçip oturdum.

———-

@melaniesantos: Liar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@melaniesantos: Liar

1.2 milyon kişi bunu beğendi

773: Bu saatte napıyon abla

882: Kim yalancı söyle beynini dağıtalım

——-

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin