selamssss
napiyosunuz bakalim.
futbol limitleri aciklandi,yine fenerimizin onu kesilmeye calisiliyor.
cedi'nin sevgilisi ne oyle ya. 🤢
onceki sevgilisi daha guzeldi.
nedir bu basketcilerdeki varos kiz sevgisi..
kostas galiba sevgili yapmis..
bu arada bir sey olursa kendinizi kotu hissederseniz ya da konusmak isterseniz DM kutum hep acik❤️ her zaman yaninizdayim.❤️
neyse ben sizi bolume sutluyorum 🥰😘❤️
—-
İkinci yarı dybala'nın attığı gol ile maçı kazanmıştık. Gerçekten iyi bir maçtı. Karşı taraf ikinci yarı merih'in savunmasıyla adeta şoka uğramıştı. Boşuna iron man demiyorları benim aslanıma.Takım sahada taraftarın tezarühatına eşlik ederken cebimde titreyen telefonumu elime aldım.
Neymar: Stadın otoparkındayım melanie,konuşmamız gerek.
Oriana'ya mesajı gösterdiğimde gitmemi söyledi. Onu başımla onayladım ve hızlıca tribünden çıktım. Otopark'a girer girmez neymar'ı görmüştüm. Göz göze geldiğimizde ona doğru yürümeye başladım.
Ağır ağır yürüyerek yanına varmıştım.
Bana sarıldığı an ölecek gibi olmuştum. Kafamı göğüsüne gömdüm ve ağlama başladım.
Lanet olsun onu çok özlemiştim.
O kokusunu içime çektiğimde onsuz yaşayamayacağımı anlamıştım.
---
''Nerden başlayacağımı bilmiyorum melanie..Seni nasıl hatırlayamadığımı..'' neymar ile bir kafeye oturmuştuk,her şeyi konuşmak istiyorduk ikimizde artık. ''Neymar bu senin suçun değil.'' diye mırıldandım.
''Bu benim suçum,seni bırakıp giden bendim. 13 yıl önce bunlara sebebiyet veren bendim.''
''Seni unutmaya çalışanda bendim melanie,henüz küçük bir çocukken beni bırakıp gitmenle seni suçlayan ve seni unutmaya çalışan bendim. Unutmak için hayatıma kadın alan bendim. Affet beni melanie.''
Sözleri ile gözlerim dolmuştu bile. Canım öylesiye yanıyordu ki..
''Sana gerçekte kim olduğunu söylemene fırsat vermediğim için kendimi bir aptal gibi hissediyorum melanie..''
''Her şeye yeniden başlayabiliriz mel..Her şeyi unutabiliriz. Biz hala aynı kişileriz melanie,biz hala brezilya sokaklarında akşama kadar futbol oynayan çocuklarız.'' gülümsedim. O haklıydı,biz hiç değişmemiştik.
''Düzeltmeme izin ver mel,bu-'' sözünü kesen benim dudaklarımdı.
----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!