2.7

2.1K 71 29
                                    

Ust uste gelen bolumlerin hastasiyiz 🥰
———

Neymar'ı geride bırakarak taksiye bindim. Ve telefonumu elime aldım. Shakira'nın numarasını çevirdim.

İlk çalışta açmıştı. ''Shaki sadece beni dinle tamam mı? Neymar arka çıkışta,çocuklara söyle onu oradan alsınlar ve eve gelmesine izin vermesinler. Sana her şeyi anlatacağım ama şu an değil.'' Diyip telefonu kapattım.

Taksi 10 dakika sonra eve varmıştı. Parayı ödeyip taksiden indim ve eve girdim.

Hızlıca üstümdeki elbiseden kurtuldum ve üstüme bir tişört giyip altıma da bol bir eşortman geçirdim. Makyajımı silip saçlarımı tepeden topladım.

Hızlıca bavulumu aldım. Ve içine kıyafetlerimi yerleştirdim.

Yerleştirdin mi? İçine tıktın resmen melanie.

Kes sesini.

Bavulu kapattıktan sonra gözlüklerimi ve neymar'ın fırlatıp attığı ama benim en sevdiğim kepini kafama taktım.

Ona ait bir şeylerin olması hala beni mutlu ediyordu. Daima edecekti de.

Merdivenlerden aşağıya indim. Her ne kadar canımı yaksa da parmağımda ki yüzüğü çıkardım ve salondaki masaya koydum.

Gözlerimin dolmasını umursamadan ikimiz de de olan küçükken yaptığımız ve içine biririmize ait eşyaların olduğu kutuyu da yanına bıraktım.

Evden çıktım ve yoldan bir taksi çevirdim. Havaalanına gitmesini rica ettikten kısa bir süre sonra havalanına varmıştık. Bavulumu çekiştirerek içeriye girdim.

Kimden: Melanie
Kime: Merih
:Umarım misafir kabul ediyorsundur abi.

------------------------------------------------------------------

Küçük kız camına atılan taş ile yatağından çıkıp camını açmıştı. Aşağıda en yakın arkadaşı,düzeltiyorum aşık olduğu en yakın arkadaşı ona bağırıyordu.

''Mel aşağıya in! Babam akşam işten gelirken bize çıkolata almış! eğer gelmezesen hepsini yiyeceğim.'' diyerek çıkolataları gösterdi küçük çocuk.

''Geliyorum!'' d iye bağırdı melanie ve üstüne brezilya formasını geçirdi ardından koşarak aşağıya indi.

Altında ne olduğunu umursamıyordu bile küçük kız,üstünde brezilya forması olması ona yeterdi.

Kapıyı açtı ve sessizce kapattı,evdekiler henüz uyuyordu. 

Neymar küçük kızı görünce gülümsedi,belli etmiyordu ama o da seviyordu küçük kızı.

Melanie neymar'ın elinden sevdiği çıkolatayı kaptığı gibi paketini açtı. Ve yemeye başladılar. Bu gün mahalle de büyük bir maç olacaktı.

Arka sokağın çocukları ile kendi sokakların çocukları bir tartışma yaşamışlardı. Bu gün bir futbol maçı ile bu çözülecekti.

Çocuklar toplanmaya başladığında yerler belirlendi ve taşladan kale yaptılar.

Oyun başladığında ilk golü neymar atmış fakat ardından karşı takım da gol atmıştı. Melanie kaptığı topu pas olarak neymar'a verdi.

O zamandan beri çok severdi melanie neymar'ın attığı çalımları izlemeyi.

Neymar geri pası melanie'ye verdiğinde melanie zevkle karşı kaleye sert bir şut çekti ve topu ağlara gönderdi.

Neymar melanie'yi sırtına aldı. Küçük çocuklar golü ve kazandıkları maçı kutluyarken neymar ve melanie çoktan aralarından ayrılarak göl kenarına gidiyorlardı.

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin