bir günde ikinci bölüm hadi yine iyisiniz.
Çok fazla evet aldik,fakat ben hala kararsizim.
Bunu dusunecegim.
Yazariniz simdi uyumaya gidiyor umarim maça kalkabilirim.
neyse hadi iyi okumalar sizi seviyorum.
---
Simmons'un sorduğu soruyla donmuştum. Ben onun gittiğinde iletişimi keseceğini düşünmüştüm benimle devam etmesini değil. Sonuç olarak amerika,ne karılar vardır. ''Ee ne diyorsun melanie?''
''Ben..bilmiyorum simmons. Bu benim için yeni,biraz düşünmem gerek.'' Camp nou'ya varmıştık. ''Haklısın.'' Arabadan indik. Anlayışlı davranması beni mutlu ediyordu.
Gerçekten kibardı,düşünerek davranıyordu bazıları gibi karşısında yıkılmaz bir duvar varmış ne yaparsa yapsın yıkılmayacağını düşündüğü için öküz gibi davranan birisi değildi.
Arabayı kilitlediğinde elimi uzattım. Gülümseyerek ellerimizi kenetledi.
Siz sevgili değiliz dememiş miydiniz?
Sus len.
İçeriye girdiğimizde kolidorda yürümeye başladık,soyunma odasının kapısı açıktı. Kesin biri osurdu.
Önünden geçtiğimizde çocukların burada olduğunu fark ettim,''Reis gelmiş.'' diyerek arda üstüme atlamıştı. ''Mal mısın amk boğuluyorum.'' Simmons şaşkınlık ile bize bakarken sadece gülümseyebildim.
''Ya orospu marc osurdu,koku için özür dilerim enişte bey.'' dedi simmons'a doğru. Simmons gülerek karşılık verirken marc arda'nın kafasına havlu atıyordu.
Neymar'ın simmons ile kenetlenmiş ellerimize baktığını fark ettiğim an simmons'un elini bıraktım.
Salak mısın melanie?
İçeriye girdim ve ger'in yanına gittim. ''Enişte shaki nerde?'' dediğimde ''Her zamanki yerde fıstık.'' dedi ve saçlarımı karıştıdı. Kafamı salladım ve soyunma odasından çıktım.
"Bir kişi hariç hepinize başarılar aşklarım,kazanmazsanız marc'ın donunu gece uyurken ağızınıza sokarım.'' dedim.
Marc'dan bir havluda ben yemiştim. ''Keskin nişancı mısın be gavur?'' söylenerek simmons'un yanına gittim ve çocuklara asker selam selamı verdim. ''Gittim ben bebekler az sonra görüşürüz.''
''götleşiriz queen'' dani'nin dediği şeye marc tekrar havlu atarken dani havluyu marc'ın ağızına sokmaya çalışıyordu.
Onları izlemeye devam edersem altıma işeyeceğimi anladığımda kolumu simmons'un beline sardım o da kolunu omzuma attığında yürümeye başladık.
''Arkadaşların gerçekten deli.'' dediğinde kıkıradım. ''Senin de bir farkın yok gerçi.'' diye eklediğinde tekme atmıştım.
Tribüne çıktığımızda her zaman oturduğumuz yere oturduk. Shaki bizi görünce bayılma taklidi yaptı. ''
Aman tanrım yüz yılların aşkı geldi.'' simmons'a sarıldı. Bana da sarıldığında kulağına ''Akşam bende acil toplantı.'' diye fısıldadığımda kafasını salladı.
Ne yani siz kız geceleri yapmıyor muydunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melanie - Neymar
FanfictionHayatları 13 yıl sonra çok farklı bir şekilde yolları aynı kapıya çıkmıştı melanie ve neymar'ın. İki yabancı olarak. Sadece eski anılarından ibaret olarak. -- Tüm hakları Barcelona'nın müzesinde saklıdır. FORÇA BARÇA!