1.6

2.1K 78 55
                                    

"evli olduğumuzu unuttun sanırım." neymarın sözleri ile güneş gözlüğümü çıkardım. Elindeki havluyu bana uzattığında aldım. "Sende bunun sahte bir evlilik olduğunu unuttun sanırım."

Melanie 1 Neymar 0

"Bu beni boynuzlayacağın anlamına gelmiyor küçük sıçan." Dediğinde sinirlenmemeye çalıştım. Sıçan senin babandır it.

"En azından eski defterleri açmıyorum ben neymar."

Melanie 2 Neymar 0

"Ne eski defteri neyden bahsediyorsun?" dediğinde sadece bakmakla yetindim. Hiç bir şey söylemedim.

"Melanie." dediğinde ben kendi kendime mırıldanıyordum. "Belki de eski defter değildir. Eski olanın kim olduğunu iyi biliyoruz melanie."kendi kendime mırıldanırken üstümde hissettiği ıslaklık sebebiyle neymar'a baktım.

Bana su atmıştı şerefsiz! Ve buz gibiydi.

Ayağa kalktım. "Kaçma,işleri zorlaştırma." dedim ve ona doğru yavaşça yürümeye başladım. Neymar tam o an tazı gibi koşmaya başladığında arkasından koşmaya başladım.

Bir yandan türkçe küfür ediyordum. "Orospu çorabı! Buraya gel!" havuzun etrafında çocuk gibi koşturuyorduk.

Etraftakiler bizi şaşkınlıkla izlerken onlar umrumda bile değildi. Tam neymar'a yaklaştığım an onu suya ittim.

Nakavt.

Neymar'ın gülerek suya düşüşünü izliyordum. Sudan çıktığında "Su nasıl?" dedim. Fakat hesaba katmadığım bir şey vardı. Neymar'ın hayvan gibi olan elleri beni bir anda suya çektiğinde kendimi sular içinde buldum.

Yüzeye çıktığımda sinirle neymar'a vurdum. Fakat o beni havuzun köşesinde sıkıştırmış ve kollarını iki yanıma koymuştu.

Bu yakınlıktan hiç hoşlanmadım melanie.

Neymar bana git gide yaklaşırken kulağıma bir şeyler fısıldadı.

"Hadi o eski defterler hakkında konuşalım."

Melanie - NeymarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin