Infooooo

696 15 0
                                    

Heyhoi!!
Leuk dat je op mijn verhaal hebt gedrukt! Je gaat het vast en zeker leuk vinden. In het begin is het voor mijn gevoel nog een beetje saai maar als je verder leest gebeurt er meer en wordt het ook leuker. Ik zou het heel erg waarderen als je stemt op mijn boek.

Ik hoop dat je het een leuk verhaal vind en dat je verder gaat lezen tot het eind.

LOVE❤️
_______________________________________

Dina:
17 jaar, zit in de 5e klas ze doet havo niveau. Het is een leuk, spontaan meisje. Ze heeft 2 broers (Youssef 19 jaar oud en Zakaria die net als Dina ook 17 jaar oud is, Zakaria is haar tweeling.) ze heeft nog 1 zus (Safia 20 jaar) en ze heeft 2 broertjes & 2 zusjes. (Layla 15, Chaima13, Saif 16, Zaki 12) ze heeft allebei de ouder nog (Rachida 39 jaar oud & Hamid 41 jaar oud.)

Zakaria: hij lijkt qua uiterlijk heel erg op Youssef maar hij heeft een hele andere persoonlijkheid. Hij is vaker bezig met meisjes en dat soort dingen. Zakaria wordt vaak Zaka genoemd in het verhaal.

Lina:
17 jaar, deze 2 zijn BESTE vriendinnen. Ze kennen elkaar al sinds kleins af aan. Lina heeft 3 broers (Hicham 20, Noureddin 19, Safouan 22). Ze heeft 1 zusje genaamd Yasmine zij is 14 jaar oud. Lina heeft al sinds kleins af aan een crush op Youssef (Dina's broer) Dina weet dit ook maar Lina is te verlegen.

Hier een paar belangrijke spelers. Ik had hier eerst meer staan maar heb dat weg gehaald omdat je anders al gelijk weet wie er in het verhaal komt en wat diegene van Dina is dus daar kom je vanzelf achter naarmate je verder leest. Veel leesplezier.
Groetjeeeesss😽😽

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu