Chapter 58.

144 7 0
                                    

Perspectief; Dina

We gaan zometeen even uit eten en daarna bij een terrasje zitten zei mijn tante. Ik loop naar mijn slaapkamer en kijk in mijn koffers of ik iets leuks meeheb. Als ik na een paar minuten zoeken een jurkje vind pak ik die uit mijn koffer.

Oh dit is wel een leuk en gepast jurkje om aan te trekken we gaan naar een restaurant waar je alleen maar mensen ziet die veel geld hebben of te wel rijke mensen die er allemaal heel mooi en chique uitzien.

Dit is het jurkje aan

Ik doe er louboutain hakken bij aan waarvan de kleur roze matcht met mijn jurkje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe er louboutain hakken bij aan waarvan de kleur roze matcht met mijn jurkje. Nog wat ringen om en een ketting en klaar is kees.

Ik lak mijn nagels trouwens wit. En mijn haar maak ik even nat met mijn spuit waar ik water in heb gedaan met wat conditioner. Ik spuit dat in mijn haren zodat mijn krullen weer goed gaan zitten. Ik doe wat arganolie in zodat het gaat glanzen en doe qua make up alleen concealer, highlighter en mascara op.

Als ik helemaal klaar ben pak ik mijn Louis Vuitton tasje en doe daar mijn spulletjes in. Als ik dat heb gedaan loop ik naar beneden en zie dat iedereen op mij aan het wachten was. Ik ken nu alle zusjes en broertjes van Hakim en ze zijn allemaal heel lief. Zijn broer heb ik nog niet gezien maar hij zou morgen vroeg of vanavond thuis komen dus dat zien we dan wel.

Ik kreeg van iedereen complimentjes dat ik er mooi uitzag en van mijn neven/neefjes dat ik heel de tijd bij ze moet blijven omdat er anders rare dingen kunnen gebeuren. Yeah sure dacht ik maar deed het toch voor het geval dat.

Aangekomen bij het restaurant liepen we naar binnen en namen we plaats aan een lange tafel. Ik zat tegenover Hakim en naast mij zat Zaka en aan de andere kant mijn nicht. We krijgen de menukaarten van de ober en iedereen kijkt wat ze willen eten. Ik heb al snel mijn keuze gemaakt en zeg dat ik dat wil hebben. Hij schrijft het op en gaat iedereen langs.

Net voordat hij wegloopt zegt hij dat het eten er zo snel mogelijk aankomt en dat we in de tussentijd wat te drinken kunnen bestellen. Iedereen zegt wat die wilt drinken en een paar minuten later worden onze drankjes geserveerd. We praten met elkaar totdat ons eten geserveerd wordt. Ik zie telkens mensen het restaurant binnenkomen bij de ingang. Ik scan ze dan snel. Gewoon wat ze aan hebben en hoe ze eruit zien en of ze zich ook rijk gedragen HAHAHAHAHA.

Mohim wanneer ons eten geserveerd wordt begint iedereen te eten. Tussendoor praten we nog wel maar er wordt voornamelijk gegeten. Het eten is zo lekker wauw.

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu