Chapter 13.

208 8 0
                                    

Hij kijkt me kei diep in mijn ogen aan. Ie beter voor me dat ik weg kijk voordat ik iets begin te voelen voor deze kneus. Ik probeer hem al de heletijd weg te duwen maar hij heeft mijn armen vast. Mijn handen tegen de muur aangedrukt boven mijn hoofd. Had ik maar niet gedoucht. Dan stonk ik en ging hij dood maar jammer dit.

"Je bent echt knap wist je dat al?" "Nee wist ik niet kan je nu van me af gaan er zit iets irritants tegen me aan" "vind je dat niet fijn dan?" "Dacht je serieus dat ik dit fijn vind?" "Jaa alle meisjes vinden dat fijn" "ik niet dus haal je lichaam van me af nu" "wat wil je daaraan doen dan" "ik ga daar niks aan doen jij gaat dat doen" "nee joh als het aan mij ligt doe ik niks. Ik vind dit wel fijn hoor" "blijf met je tengels van me af" zeg ik als hij zijn hand naar mijn borst haalt. "Stop aub laat me los" zeg ik met tranen in mijn ogen.

Ik ben serieus bang voor deze jongen. Waar blijft Zaka. Vindt hij het niet raar dat zijn vriend net weg gaat wanneer ik de woonkamer uitloop. Like Zaka doe nou eens een keer iets goed. Zometeen word ik hier nog verkracht ofzo.

"Ik wil eerst iets speciaals" "wat vind je speciaal" "jouw eer" "HAHAHAHAA grappig dit" "ik heb al heel veel in mijn bezit maar die van jou lijkt me nog specialer" "beter laat je me nu gelijk los of ik doe iets waar je spijt van krijgt" "en dat is" "let maar op" zeg ik terwijl ik hem een knietje geef in zijn ballen.

Fucking mongool. Zomaar aan me zitten. Hij zakt naar de grond en trekt een pijnlijk gezicht. "Lekker voor je" zeg ik terwijl ik hem nog even een paar keer sla.

"Wat is hier gebeurt?" Hoor ik dan. Ik draai me om en zie een andere vriend van Zaka staan. "Niks" "hoe bedoel je niks waarom ligt hij op de grond?" "Hij heeft zijn lesje geleerd" "huh wat is er gebeurt" "hij zat aan me" "serieus?" "Nee in maak een grapje want dat is het beste om te doen in dit geval🤨" "ik maak 'm af" "hoeft niet meer hij komt voorlopig niet bij mij in de buurt" zeg ik terwijl ik naar hem wijs en moet lachen. "Pittige tante" "niet jij ook al" "heeft hij dat al gezegd" "niet dat maar doe maar gewoon even niet voordat jij naast hem ligt" "oh my god" zegt hij met een meisjes stem. "HAHAHAHAHHA" "maar uh als hij is opgestaan klap ik hem" "doe wat je wilt maar niet voor mij je kent me niet" "maakt niet uit hij hoort niet aan meisjes te zitten" "daar heb je een punt maar als hij mij nog een keer aanraakt breek ik al zijn vingers" "dat geloof ik best" "ahhaha" "😂😂"

"Waar is Zaka eigenlijk?" "Ps4" "daarom kwam hij niet" "waarom riep je hem niet" "omdat ik niet wist wat deze handicap wou doen" "je moest roepen" "ik dacht dat ik mijn eer hier kwijt zou raken door een of andere hyena en jij denkt dat ik eraan dacht om hem te roepen" "wou hij je echt jouw eer afnemen?" "Ja vieze hond" "was je bang?" "Tuurlijk was ik bang" "het spijt me voor hem" "je kon er niet eens wat aan doen" "ja maar als nog als ik eerder kwam dan had ik hem van je afgehaald" "ewaja hij heeft me net half naakt gezien logisch dat ie dit deed" "hoe bedoel je half naakt?"

"Was je er niet bij?" "whaaaat?" "Hij kwam zomaar me kamer binnen en ik kon net me bh voor me .. houden zodat hij niks zou zien" "kwam hij je kamer binnen?" Vraagt hij met open mond. "Ja kaulo kneus" "waarom deed je open zonder bh aan te hebben" "ik deed niet open in zat in me inloopkast om te kleden tot de deur werd open geschoven"

"ooh wtf deed hij daar dan?" "Weet ik veel" "damn je hebt wel veel meegemaakt vandaag" "ja zeg dat wel ja"

"ik ga terug naar de woonkamer kom je mee" "zijn daar nog jongens?" "Jouw broer en Ilias" "shit" "wat is er?" ...

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu