Chapter 26.

200 10 0
                                    

-Omslag is Romaissa-

Perspectief Dina;
Mijn wekker ging af. Ja hoor we moeten weer naar school. Het is een leuke school met leuke mensen op een persoon na maar ik heb dus net geen zin in die ene persoon. Ik loop naar mijn inloopkast en kijk een beetje rond. Hmm wat wordt het vandaag? Simpel shirt met een broek? Jurkje? Lazy outje of juist chique???? Ik kijk nog rond en loop even rond dan zie ik een adidas setje en pak die uit mijn kast. Kan ermee door.

Na het aankleden pak ik mijn tas in met de boeken die ik vandaag nodig ga hebben. Ik stop ze in mijn tas en loop dan naar beneden. Beneden aangekomen zie ik dat iedereen al klaar zit aan tafel en op mij aan het wachten is. Ik neem plaats aan tafel en begin met het ontbijt. Tijdens het ontbijten lachen we en praten we over domme dingen. Youssef gedraagt zich anders maar ik weet niet waarom of waardoor. Komt later wel. Na het ontbijt bracht Youssef mij en Zaka naar school. We liepen het schoolplein op, ik liep naar mijn vriendinnen en Zaka naar zijn vrienden. Ik zag Yassin ertussen staan. Hij zag er onverzorgd uit. Geen idee waarom maar goed. Ik liep naar me vriendinnen en gaf ze een boks. Hou niet zo van dat tuttige gedrag. We waren nog even aan het praten tot de bel ging. We liepen naar binnen. Iedereen naar zijn eigen les. In het lokaal ging ik naast Romaissa zitten. We kletste nog wat en lette toen op wat er gezegd werd door de docent. Zo ging het de hele dag en na afloop gingen ik en Zaka samen naar huis. Mijn moeder haalde ons op.

~3 dagen later, zaterdag~
Vandaag is het zaterdag en we gaan op bezoek bij een tante hier in Amsterdam. Ik ken ze zelf niet zo goed, want we zijn al heel lang niet langs geweest. Met we bedoel ik, Zaka en ik. Mijn ouders en de rest zijn regelmatig gegaan. Ik vraag me af of het een leuk gezin is. Mijn moeder zei al dat ze met zijn 5en thuis wonen. Moeder, vader, 2 dochters genaamd chaima en selma en 3 zonen. Ik ben hun namen vergeten.

Ik liep naar mijn inloopkast om te kijken wat ik aan zou kunnen trekken. Van mijn moeder moest ik er gewoon normaal uitzien en moest het gewoon lekker zitten. Het was gewoon een normaal bezoekje dus speciale kleding hoefde niet. Ik trok mijn psg trainingspak aan. De zwarte met die roze lijn aan de zijkant. Ik trok zwarte Nikes aan en deed mijn haar in een hoge staart. Ik pakte nog een tasje zwart van Valentino waar ik mijn lader, telefoon, lippenbalsem etc. Indeed. Ik liep naar beneden en zag dat Zaka hetzelfde aanhad als mij. "Eeeyeyeyey wij zijn twinings" zei Zaka blij toen hij het zag. "Jaaaa HAHAHHAHAH" antwoordde ik. We praatte nog een beetje en vertrokken rond ene uur of 5. Iets voor 6 kwamen we aan. We reden nog langs de supermarkt om verschillende snacks te kopen. Je kent het wel Marokkaanse ouders die niet met lege handen aan kunnen komen.

We belden aan en de deur werd geopend door een jongen rond mijn leeftijd. Ik neem aan dat dat mijn neef is maar wie weet😏. AHHAHAHHAHA grapjeee. Maar even serieus 😂. We groette hem en liepen door naar binnen. Ik zag mijn tante al blij aan komen rennen met haar schort om. Ik hou nu al van deze vrouw. Ik groette haar en knuffelde haar. Ik groette mijn oom en hun kinderen natuurlijk ook. Ik ging zitten aan tafel met die meisjes. Leuke meisjes kan ik je zeggen.

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu