Perspectief; onbekend
Vandaag ga ik uit eten met vriend. Ik ben op vakantie in Dubai en mijn vriend is hierheen verhuisd. Ik heb hem al lang niet meer gezien dus ik dacht dan gaan we vandaag gewoon even eten en kunnen we ook gelijk bijpraten.
Ik rijd naar het restaurant omdat wij daar hebben afgesproken. Aangekomen bij het restaurant stap ik uit en geef ik mijn autosleutels aan een van die mensen die de auto gaat parkeren.
Dit is mijn auto. Ik heb nog 2 andere auto's maar die heb ik in Nederland gelaten aangezien ik hier niet lang blijf. Hoe ik eraan kom? Dat kom je later te weten.
Ik loop naar binnen en zie Soufian al zitten. Ik loop naar hem toe en geef hem een 'mannelijke' knuffel. We hebben een kort gesprekje over hoe het gaat met ieder van ons gaat etc.
"Mijn ouders komen hier vanavond ook eten met 2 mensen die bij ons blijven wonen voor zo'n 2 weken" "wie zijn die mensen?" Vroeg ik aan souf. "Wollah meh ik weet. Misschien fam of kennis ofzo" "aah zo Ewa we zien ze vanzelf wel als ze komen." "Klopt maar dus hoe gaat het met je wife" "hahahaha t is allang verleden tijd" "nee man bro zeg wollah hoe dan?" Vroeg souf. "Ewa ze was teveel op me money en kom daar niet tegen dus ik zei der doe normaal of ga weg zei ze eerst k ga normaal doen eindstand begint ze weer heb ik dr weggestuurd" "hahahahahhaah brooo tuurlijk is ze uit op je money. Je kocht op het begin kei veel voor dr" "ja toen was het nog leuk om mijn geld aan haar uit te geven. Ze stuurde me gewoon tikkies omdat ze iets wou kopen ofzo en als ik even niet reageerde was ze ze3ma niet belangrijk voor mij" "wejow m3eyek heda" "jaa wollah" "Ewa beter dat je van dr af bent" "klopt" "jij krijgt ze sowieso al makkelijk binnen" "hahahahah nee man dit keer doe ik het goed ze moet juist niet makkelijk zijn" "je bent serieus hè?" "Jaa enhoe ik wil echt een wife nu ben dr echt aan toe. Ik ben helemaal klaar met dat geflikflooi van mij. Van het ene meisje naar de ander. Nee man ik wil me bezig houden met eentje. Voor de rest van mijn leven" "Ewa zoeken vriend, die zijn heel moeilijk te vinden in deze tijd" "wollah echt zo maar uh zijn dat niet je ouders" zei ik en keek naar de ingang.
"Jawel man maar ik ga ze straks pas joinen eerst nog wat praten met jou. Heb je gemist man." "Wollah ik jou ook lijkt echt veels te lang geleden" "daarom maar we gaan die tijd sowieso inhalen en elkaar vaker zien" "tuurlijk bro ik ben naar Dubai gekomen voor jou" "hahahahha jij wou eerst niet komen" "jaa maar eerlijk ik heb geen spijt dat ik ben gekomen. Lekker weer hierzo en vakantie vibes al ben ik alleen. Ik wel even chillings." "Ewa bsaha broertje." Zei souf.
"Gaan we eten bestellen oulleh?" "Tuurlijk wat wil je hier menu" zei souf en gaf me een menukaart aan die ookal voor mijn gezicht lag. Hij is zo grappig he.
"Kijk die 2 mensen die bij je gaan wonen voor 2 weken" "ze lijken kei veel op elkaar man misschien is het een tweeling" "hmm klein waarschijnlijk maar zou kunnen" antwoordde ik. We aten ons eten op en bestelde nog een toetje. Na het toetje of te wel het dessert bleven we nog even praten en toen stonden we op en liepen we naar de tafel waar souf zijn ouders zaten.
Ze hadden ons niet verwacht want ze keken een beetje verast maar waren wel blij om ons te zien. Ze hadden souf blijkbaar al 1 week niet gezien en mij al ongeveer een jaar niet. We namen plaats aan hun tafel en souf praatte even met zijn ouders. Ik keek naar dat meisje en wauw. Zij is écht mooi. Ze keek mijn kant op en glimlachte gewoon een beetje. Hmm zou ze denk je verlegen zijn of zou ze gewoon niet zoveel hebben met onbekenden of ze heeft een vriend ofzo. Ik heb werkelijk waar geen idee.
Ik glimlachte terug en sprak een beetje met die jongen. Hij heette Zaka. Chille gozer. Ik vroeg hem hoe oud hij was en hij zei dat hij 17 was maar dat hij over een maand 18 zou worden. Ik vraag me af wat dat meisje van hem is. Ze is in gesprek met Hakim en het ziet ernaar uit dat ze het leuk heeft. Beter.
"Is dat je nichtje of zusje ofzo?" Vroeg ik aan Zaka. "Hahahaha is mijn zusje" "nee helemaal niet" zei dat meisje. Ze heeft echt een hele schattige stem. "Wat is hij dan van jou?" Vroeg ik aan haar. "Mijn broer maar we zijn even oud het zijn maar een paar seconden." Zei ze geïrriteerd. Ahhahahah tweeling dus. "Aah tweeling dus" "ja jammer genoeg wel" zei ze. "Dina ska ik ben gewoon een leuke broer" "dat denk jij" antwoordde ze op Zaka. Dus ze heet Dina. Mooie naam.
Ik had nog een klein gesprekje met Dina en Zaka en toen betaalden we en verlieten we het restaurant. We reden allemaal naar souf's huis. Ik moest ook mee van zijn moeder. Ze wou nog bij praten met een glaasje thee. Ik zeg geen nee tegen thee.
JE LEEST
Dina's life
RomanceMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...