Pp; Yassin
Als de bel gaat lopen we naar binnen maar net als ik het hoekje om wil lopen om naar mijn lokaal te gaan komt er iemand voor me staan die ik liever niet meer had willen zien. Chaima ugh. Ze is mijn ex. "Wat moet je?" Vraag ik haar. "Heb je me niet gemist?" "Nee." "Oh dat is jammer ik mis jou nog elke dag" "dan had je daar maar over na moeten denken toen je met een andere jongen het bed in dook" "Yassin ik zei toch al dat ik mezelf niet onder controle had" "dat boeit me helemaal niks dan had je daar maar iets aan moeten doen en je niet als een of andere onafhankelijke hoer moeten gedragen" "noem je mij nou een hoer?" "Moet ik het soms voor je spellen of wat?" "Wauw je overdrijft alsof mijn maagdelijkheid mijn alles is" "ja dat is het, zonder dat ben je niks waard" "je hebt ook meisjes ontmaagd dus wat doe je moeilijk?" "En kijk daar maak je een fout. Ik ben nog maagd jij niet en ik, ik ga niet met iemand die ontmaagd is voor het huwelijk." "Dat zeg je nu" "oh geloof me dat zeg ik nog heeeeel veel langer" "ik zal je hoe dan ook krijgen" "veel succes" zeg ik en duw dr aan de kant terwijl ik naar mijn lokaal loop. Ik weet niet eens waar ik les heb dus loop gewoon een random lokaal binnen. Oepsie. Verkeerde lokaal man. Awh dit is mijn zusje dr klas. Ze zit naast dat mooie meisje van net maar ze hebben me nog niet opgemerkt omdat ze aan het kletsen zijn. Ze moet wel een leuke dame zijn als mijn zusje nu al zoveel met dr praat. "En wat kom jij hier doen meneer ***" "oh verkeerde lokaal" "ja dus ga maar weer naar buiten" "mag ik eerst even kijken waar ik les heb" "vooruit dan" zegt hij en wijst me achter zijn computer zodat ik kan kijken waar ik les heb. Het is niet eens een leugen ofzo ik weet serieus niet waar ik les heb. Lekkere eerste schooldag 😂. Ik kijk even rond in dit lokaal. Shit man. Best veel Marokkaanse boys als ze aan dat meisje gaan zitten sla ik ze allemaal kapot. Ik hoop echt niet dat ze makkelijk is. Ook niet voor mij want als ze makkelijk is voor mij is ze makkelijk voor andere jongens. Dat hoef ik niet meer na Chaima tfoe. Ik zie dat ze mij aankijkt en net als ik kijk kijkt ze weg. Slim hoor maar dat gebeurt nog wel. Geef het tijd🤣. Romaissa kijkt mij aan en ik geef dr een glimlach. Ze kijkt naar het meisje naast haar en knipoogt naar me. Fijn, zij weet het dus al. Ik heb een crush op een meisje waarvan ik de naam niet eens weet."Hoelang gaat het nog duren meneer?" Vraagt Pieter, de docent. Ik had hem vorig jaar. Hij mag mij denk ik niet zo. Altijd rwina in zijn lokalen. "Bijnaaaa" zeg ik en hoor een paar grieten lachen. Standaard. "Kom op nou een beetje tempo hè" "jaja je computer is moe meneer" "hoe bedoel je moe" "kijk hoe sloom" "ben je nu pas magister aan het opstarten? Wat heb je heel de tijd zitten doen man?" "Dat is een geheimpje tussen mij en ik gok mijn zusje" "ja meneer" zegt Romaissa dan. "Snel jongeman" zegt Pieter dan. "Komt goed ik weet het al" "oke dan kun je dus weer gaan" zegt hij en duwt me bij mn rug. "Ik kan zelf ook lopen weetje" "ja dat weet ik maar ik heb zo'n gevoel dat jij tijd wilt rekken" "helemaal goed gevoeld dan" en ik hoor iedereen ik het lokaal lachen zelfs dat meisje lacht. Awh zo schattig. Vooral als ze lacht damn zij is mooooooii. "Beslema schatjes" zeg ik dan tegen heel de klas voordat meneer Pieter mij eruit duwt.
JE LEEST
Dina's life
RomanceMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...