Chapter 25.

210 9 2
                                    

Perspectief Dina;

Ik heb het tegen Romaissa gezegd. Ze wou zijn tollie eraf snijden. AHAHAHAHHAHAHA. Ik ben nog boven met Romaissa en volgens haar zit Yassin beneden met Zaka. Hij wou met me komen praten maar Romaissa wist zonder dat ik dat aangaf dat ik dat niet wou. She knows me.

"Dina kom naar beneden" "nee ga jij maar" "wel komen nu" "nee ga maar ik ga pas naar beneden als Yassin weg is" "ik ga even eten pakken ik kom zo" zei Romaissa en liep mijn kamer uit. Na 1 minuut ofzo besefte ik me dat mijn kamerdeur nu niet dicht was. Stel je voor dat iemand naar binnenkomt.

Ik stond op om de deur even dicht te doen. En net toen ik de deurklink vastpakte deed iemand anders dat ook. Yassin duwde de deur open.

"Ik moet met je praten" "het enige wat jij moet doen is mijn kamer verlaten" "nee Dina ga zitten we gaan praten" "ben je nu opeens mn vader geworden ofzo?" "Dina" "niks te Dina sirt kowed" "alsjeblieft" "nee ga weg Yassin ik wil nu niet met jou praten, nooit niet." "Dina" "Yassin ga weg of ik roep Zaka" "roep heb maar dan" zei yassin en liep mijn kamer in. "Wat denk jij?" "Ik ga met je praten" "jij gaat helemaal niks ga weg" "ga zitten want ik ga niet weg" "enhoe jij weg gaat" zei ik en liep naar de trap.

"Zakaaa!!!" Riep ik. "Ja?" "Kom is die hmar uit me kamer halen" "omw" zei Zaka. Ik liep terug naar mijn kamer en zag dat Yassin naar het plafond aan het kijken was. Ugh hij moet echt weg. Ik heb hem nog 0x aangekeken. Ik vind dat echt niet fijn op dit moment. Als ik hem aankijk lijkt het alsof hij mij iets wilt vertellen met zijn ogen. "Sorry" zei yassin. "Ga weg" "weetje Dina jij zegt ga weg zonder mij aan te kijken." "Ga weg dan je krijgt hier niet je aandacht als je dat wou weten." "Kijk me aan en zeg me in me ogen dat ik weg moet gaan dan ga ik weg" "kowed" zei ik terwijl ik hem aankeek. Hij probeerde informatie ofzo uit mijn ogen te halen.

"Wat kijk je ga weg" zei ik toen het me te lang begon te duren. "Nee je wilt niet dat ik weg ga" "kifesh rot op vriend niet denken dat je wat bent dat iedereen jou wilt. Ik wil je niet dus sirt kowed"

Zaka liep de kamer binnen. "Yassin" zei hij. "Wat?" "Laat haar net rust" "ik wil met haar praten" "zij niet met jou" zei Zaka. Hehe eindelijk iemand die mij begrijpt. "Wil je dat ik weg ga" vroeg Yassin mij. "Is dat nog niet duidelijk dan" "nee niet duidelijk genoeg" "hoe wil je dat ik het verduidelijk?" "Doe het maar" "ga weg uit mijn kamer, ik heb niks met jou en ik krijg niks met jou. Waar wacht je op? Wat moet ik nog doen zodat jij weg gaat" "niks ik ga al" zei hij, eindelijk na 500 jaren gewacht te hebben. "Sorry Dina ik heb echt spijt. Was dom van me ik heb het verpest ik snap je sorry" zei hij toen hij mijn kamer uitliep.

"Vind je het zo goed?" Vroeg Zaka. "Waar was jij eh izan zomaar duur jij 500 jaar om naar boven te komen" "ik wou je nog tijd geven" "die tijd hoefde ik niet, ik wou niet met hem praten, k wil niet met hem praten en ik ga niet met hem praten." "WoW wat heeft hij gedaan?" "Niks laat maar iedereen maakt fouten hij ook t is hem vergeven maar ik ga gewoon niet meer tegen hem praten" "oke kom je mee naar beneden een film kijken ofzoiets?" "Nee maar bedankt" "Ewa saffi kom mee" "Zaka" "ja hoi Dina kom ik ga me zusje echt niet zo depressief achterlaten in haar eigen kamer jij komt gewoon met mij mee yallah kom" "ahahahaha oke ik kom al" zei ik en pakte even mijn telefoon.

We liepen naar beneden en ik zag dat Yassin en Romaissa op de bank zaten. Ik ga niet tegen hem praten ofzo maar de heletijd verdrietig blijven doen enzo slaat ook nergens op. Het is nu 8 uur en we gaan een film kijken die 2 uur duurt dus dan zijn we rond 10 uur klaar en daarna gaan we gewoon slapen ofzo want we hebben morgen gewoon school. Gelukkig geen huiswerk of iets maar ik moet om 7 uur wakker worden.

Na de film zijn Romaissa en Yassin naar huis gegaan. Ik en Zaka zaten nog voor een uurtje ofzo in de woonkamer. Daarna gingen we naar boven en gingen we slapen. Op naar de volgende dag...

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu