Chapter 38.

171 8 1
                                    

Ik bleef hem nog even aankijken en net toen ik weg wou kijken keek hij me aan. Shit. "Mooi uitzicht hè" "ik keek je niet eens aan" "maak dat de kat maar wijs ja" "waar is Romaissa?" Vroeg ik hem om van onderwerp te veranderen. Hij keek me aan met een glimlach waardoor ik bijna smolt maar laten we dat even negeren en wachten op mijn antwoord.

"Slim van je dat je zo het onderwerp negeert maar om mee te doen aan dit spelletje ze is boven. Ik denk aan het douchen. Volgens mij zei ze dat maar ik weet het niet zeker" "oke thnx" antwoordde ik soepel. "Geen probleem" zei hij met een knipoog. Ohh waarom doet hij dat. Hij weet dat ik daar niet tegen kan. Tfoe.

Ik liep naar boven en hoorde de douche in de badkamer. Ik liep door naar Romaissa's kamer en ging op haar bed liggen. Ik pakte de afstandsbediening en zapte naar Nickelodeon.

(Ik heb altijd al meer gehouden van Nickelodeon dan van Disney Chanel. Ben jij een Nickelodeon mens of een Disney mens?)

De deur werd opengemaakt en ik ging ervan uit dat het Romaissa was. "Hehe dat duurde lang" zei ik terwijl ik nep gaapte. Ik keek nog steeds niet naar de deur. "Ik ben geen Romaissa alhamdoulilah" "wtf doe jij hier?" Zei ik toen ik Yassin zag staan in de deuropening. "Ik woon hier" "dit is niet jouw kamer" zei ik. "Wil je zeggen dat het wel jouw kamer is dan?" "Ja dit is mijn tweede kamer" "dit is ook mijn tweede kamer" zei yassin nu. "Maak dat de kat maar wijs" "wees eens origineel man" zei Yassin nu. "Kan je niet tegen hè" "kan je niet tegen hè" zei hij me nu na. "Nee dat moet je echt niet doen" "Nee dat moet je echt niet doen" zei hij waarna er een glimlach op zijn gezicht vormde. "Niet zo gaan lachen het is niet grappig" "niet zo gaan lachen het is niet grappig" "je linkerteennagel" zei hij nu. "Wil je Jan zien?" "Wie de fuck is Jan?" Zei Yassin met een verwarde blik maar een ietsje te boze stem. "Mijn linkerteennagel heet Jan" "jij bent echt raar" "ik weet het" zei ik terwijl ik voor de grap mijn haar achter mijn schouder sloeg. "Highclass Ze3ma" "enhoe" zei ik terwijl ik op het bed ging staan om langer dan hem te worden aangezien hij zo'n 2 koppen langer is. Zelfs toen ik op het bed stond was ik echt maar 5cm langer ofzo. "Wat probeer je?" Vroeg Yassin mij. "Dat zie je toch?" "Nee niet echt" zei hij terwijl hij me van top tot teen aankeek. "Ik zag je wel naar Jan kijken" zei ik en hij ging stuk van het lachen. Ik ging zitten en wachtte geduldig af tot hij weer bij was gekomen. "Bahbah humor is aanwezig" "jouw humor is aanwezig ja" zei ik en deed alsof ik mezelf net niet grappig vond. Ik ben hilarisch maar hij mag niet weten dat ik dat van mezelf vind.

"Je vondt jezelf echt wel grappig niet doen alsof" "uh nee?" "Jaaaaaawel" zei hij en nam plaats op Romaissa's bureaustoel. "Ga weg ik wil iets kijken" "SpongeBob? Serieus? Jij bent 17 jaar en kijkt nog naar spongebob?" Zei hij lachend. "Ja SpongeBob kent geen leeftijd." Zei ik koppig. "Wist je dat hij gay is?" Zei Yassin nu. "Je liegt." Zei ik waarna ik weer naar de tv keek. "Nee serieus ik zag dat voorbij komen op insta" "nee toch?" Zei ik waarna ik recht ging zitten om duidelijk te maken dat ik dit niet leuk vind. "Ja echt ik zag dat laatst ze hebben dat laatst bekendgemaakt." "Omg neeeeee" zei ik en liet mezelf weer naar achter vallen. "Waarom zo overdreven" "ik wou altijd al met SpongeBob trouwen. Nu krijg ik nooit een man" zei ik waarna ik mijn hoofd schudde en naar het plafond keek. "Ik ken wel een andere man voor je" "omg wie?" Zei ik in de hoop dat hij zichzelf ging zeggen want eerlijk is eerlijk ik begin hem weer leuk te vinden. Ik vond hem leuk, toen weer niet maar nu weer wel. Ik weet alleen niet of dat wel zo verstandig is maar het boeit me op dit moment niet zoveel. "Zijn naam eindigt op een n" zei hij. Ik wist niet of hij m of n zei aangezien die letters op elkaar leken. "M of n?" "n" antwoordde hij. "Huh wat is de eerste letter?" Zei ik alsof ik niet wist dat hij zichzelf bedoelde.

Misschien bedoelde hij echt niet zichzelf en kent hij gewoon een vriend voor me ofzo. Ik heb werkelijk waar geen idee. "De 'y'" "hmmm" zei ik en deed alsof ik aan het nadenken was. "Ben je dom?" Vroeg hij toen. "Hahahha nee ik maakte maar een grapje" "oh ik dacht al" "ja je bedoelt YajjsjsnsN toch?" Zei ik en probeerde tegelijk serieus over te komen. "Omg Dina zoek hulp ,want je bent echt dom" "HAHAAHAHAAHHAHAHAHA" en ik ging helemaal stuk. Yassin bleef stil en keek me aan zonder te lachen. Toen ik weer bijkwam glimlachte hij naar me. "Ik maakte maar een grap you stupid ass" "teveel grapjes in een gesprek Dina." Omg wat houd ik ervan als hij mijn naam zegt. Geweldig gewoon.

"Waar denk je aan?" "Nergens aan" "jaja" "nee echt waar" "dacht je misschien aan hoeveel kids je gaat krijgen met YajjsjsnsN?" "Jaa hoe wist je dat?" Zei ik en deed mijn hand voor mijn mond en deed alsof ik in shock was.

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu