XL DEEL
Onderweg was het gewoon weer gezellig en ik kreeg zoals beloofd snoep. Dat maakte het allemaal beter. Ik vond het jammer dat we niet meer zouden rolschaatsen maar niet erg. Ik heb liever dat hij zijn problemen oplost zodra het kan.
Perspectief; Yassin
We waren aangekomen bij die skatebaan. Ik kan dit niet eens en heb het ook nog nooit met iemand gedaan. Ik kreeg een appje en zag dat het van Mo was.
*er zijn problemen met die nieuwe lading en niemand hier mag of kan kijken wat er mis is. Waar ben je? Kom zo snel mogelijk terug*
Dit was het berichtje dat hij me had gestuurd. Ik kreeg eventjes stress want ik wil hier nu gewoon met Dina blijven maar het kan eigenlijk niet. Mijn vader heeft me altijd gezegd "laat nooit je werk zitten voor iets wat alles kan verpesten" nou zeg ik niet dat Dina het verpest maar als ik hier blijf kunnen er in het pand rare dingen gebeuren. En met rare bedoel ik ook echt rare dingen die je niet ziet aankomen en waar je dus geen oplossingen voor hebt maar ik heb het ervoor over. Vandaag ben en blijf ik met Dina.
*ik kan niet komen op dit moment. Zoek maar een oplossing.* stuurde ik hem terug.
Ik liep met Dina in mijn handen naar binnen. Je zag gewoon dat ze blij was dat we hierheen gingen dus dat ga ik nooit van mn leven voor haar verpesten. Ik praatte eventjes met die vrouw bij de balie en ze weer naar een deur. We liepen erheen en keken even rond. Dina was opeens weg. Ik keek even en zag dat ze rolschaatsen aan het zoeken was in de juiste maat. Ik kreeg weer een berichtje en keek naar mijn scherm. Het was van Mo.
*bro waar of met wie ben je dat je jouw werk laat zitten. Je doet dat nooit als ben je op iemands begrafenis.*
Ik reageerde met: *met een meisje die ooit mijn vrouw gaat worden. Ik moet haar de tijd geven*
Mo: *cute maaaaar we need you* (we hebben je nodig)
Ik: *wat is er gaande dan*
Mo: *er is teveel bezorgd en met teveel bedoel ik teveel. De jongens zeggen dat ze dat misschien expres hebben gedaan en dat er iets in verborgen zit ofzo.*Ik: *hoelang gaat het duren om alles te checken*
Mo: *lang als jij niet snel terugkomt*
Ik: *ufff ik kom zo snel mogelijk*
Mo: *snel*Ja lekker dan. Hoe kom ik hier weg. Ik wil Dina's dag niet verpesten. Ik moet doen alsof er niks aan de hand ik anders wordt ze bezorgd. Ze is zo schattig hè.
JE LEEST
Dina's life
RomanceMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...