Perspectief; Zakaria
Ik werd wakker in de ochtend en pakte mijn telefoon erbij. Ik opende mijn snaps en reageerde op een paar verhalen van mijn vrienden. Ik keek op app of ik vandaag iets moest doen. Ik moest werken. Ik werk trouwens in de Albert Heijn. Ik ben niet op die onderwereld shit. Ik werk voor mijn geld of anders gezegd ik breek mijn rug voor geld. Jokes ik ben kassier. Ik werk dus achter de kassa. Ik keek even hoelaat en zag dat ik 3 uur begon, oke mooie tijd. Ik stond op en nam een douche in mijn badkamer. Ik liep naar mijn kast en pakte er een zwarte spijkerbroek uit met 2 gaten bij de knieën en een zwart shirt. Ik trok het aan en keek even naar mijn haren. Opscheertje en krullen. Ik liep naar Dina's kamer en pakte haar haarproducten. De mijne zijn al zo'n 2 weken op maar heb geen zin om nieuwe te halen. Ik deed het in mijn haar en mijn krullen zagen er al beter uit. Oke dat is wel genoeg aan klaarmaken. Ik liep naar beneden en groette mijn moeder met een kusje op haar voorhoofd. Ik ontbeet een boterham met pindakaas. (Lusten jullie pindakaas? Ik kan het wel eten maar als ik teveel eet vind ik het voor de volgende 6 maanden niet meer lekker🤣)
Ik liep naar de woonkamer en ging gamen met mijn broertje. Hij wou fortnite spelen en ik wou FIFA dus we gingen eerst fortnite spelen en daarna FIFA. Ik speelde best lang met hem totdat mijn andere broertje kwam en hij ook wou spelen. Ik liet hem spelen en ging even naar de tuin. De zon scheen dus ik dacht laat me ff zonnen voor een uurtje ofzo. Ik trok mijn shirt uit en ging liggen op zo'n tuinstoel die ik naar achter had gedaan.
Ik hoorde opeens mijn moeder gillen. "Wat is er" vroeg ik en keek haar met een oog geopend aan. "Een spin" "zeg wollah zo 3ayek alleen maar om een spin?" "Jaaa maak dood Zaka maak dood" "ewillie vraag aan je man" "Zaka wollah doe nu of je krijgt huisarrest" jaja daar is ze weer met haar dreigingen. Het grappigst van alles is dat ze dit al een paar jaren tegen me zegt en dat ik nog nooit huisarrest heb gekregen.
Ik stond op en keek wat voor spin het was. Wauw. Mijn moeder is echt een baby. Ik pakte die spin op met mijn vingers en liep naar haar toe. Gewoon even pesten omdat het kan. Ik hield die spin voor haar en ze sprong op de eettafel. HAHHAHAHAHHAHAHAHHAH. Geweldige moeder. Ik hoorde de deur opengaan maar bleef verder gaan ik ging ervan uit dat het een van mijn zusjes of broertjes was. Mijn moeder was inmiddels aan het huilen omdat ze nergens heen kon en ik met die spin in mijn handen naar haar toe liep. "Wat doe jij bij mijn vrouw eh hmar" zei mijn vader. "Niks niks papa" "weeeel hij heeft een spin" zei mijn moeder. "Yek Zaka je moeder bang maken hè" "HAHAHAHHAHA ze is bang voor spin papa" zei ik en hoopte eigenlijk dat hij mee ging lachen maar nee. "Yallah weg met die spin nu" zei hij. "Mamaaa" zei ik en keek haar met een clown gezicht aan. Ik wou haar gewoon even pesten that's all. Een paar seconden later voelde ik een platte hand tegen mijn nek aan. AU. "Papa?" "Ik zei toch weg bij mijn vrouw" "is mijn moeder hoor" "Zaka ik ga je slaan als je nu niet weg gaat bij je moeder" "wejow oke oke ik ga al" zei ik en liep weer terug naar de tuin met die spin. Ik bestudeerde die spin die op mijn hand liep. Hmm die poten zijn zo dun zal ik ze breken? Ik keek op mijn telefoon hoe laat het was. 14:30 ik moet vertrekken naar werk maar eerst de benen breken. Hahahahahha ik pakte een zo'n pootje maar het lukte niet omdat ik dan die hele spin zou breken. Ik liet het maar voor wat het was en legde die spin neer op die stoel. "Ga jij maar lekker zonnen" zei ik en liep weg. Ik pakte mijn shirt en liep de woonkamer in. Ik zag mijn moeder en vader naast elkaar zitten en tv kijken. Oh ze hebben het vast wel goed gemaakt nu. Ik heb mijn vader gewoon een reden gegeven om zijn vrouw te redden kijk eens aan. Ik ben Zaka AKA Cupido.
Ik pak mijn scooter sleutels en rijd naar de Albert Heijn. Ik deed mijn werk shirt aan en liep naar de kassa's. "Goeiemiddag mevrouw!" Zei ik tegen zo'n Nederlands omaatje. "Goeiemiddag knappe heer" antwoordde ze. HAHAHHAHA ik hou van haar. "Hoe gaat het met u?" Vroeg ik terwijl ik haar boodschappen aan het scannen was. "Heel goed en met jou?" Zei ze toen. "Omdat het met jou goed gaat gaat het ook goed met mij" zei ik en knipoogde naar haar. "Mooizo" antwoorde ze en likte haar lippen. Laten we even duidelijk maken dat ze bijna geen lippen had maar goed. "Pinnen of contant?" "Pinnen alsjeblieft" zei ze. Ik klikte wat aan en wees naar het pinapparaat. "Zie zo" zei ze toen ze de 2 piepjes hoorde. "Bonnetje erbij?" "Nee dat hoeft niet ik vertrouw jou" zei ze en knipoogde. "Hahaha oke dan nog een hele fijne dag mevrouw" "heel erg bedankt werkse!" Zei ze. Hahahah wat een lieve vrouw. Ik zwaaide haar nog uit en keek naar mijn volgende klant.
Wauw. Een Marokkaans meisje. Bos krullen, mooie ogen, volle lippen. Damn. "Goeiemiddag dame" "hoi" zei ze verlegen. Hahahahaha stel je voor ze heeft het gesprek met dat vrouwtje gehoord. "Hoe gaat het?" Vroeg ik haar. "Goed alhamdoullilah met jou?" "Heel goed" "komt zeker door dat vrouwtje van net" HAHAHAHAHHA ik wist wel dat ze het had gehoord. "Hahahhaha jaaa echt een schatje" "hahahaha klopt" "pinnen of contant" ik hoopte ergens dat ze contant zou zeggen zodat ik het geld terug zou kunnen geven en haar hand aan zou kunnen raken. "Zeg jij het maar" "contant" antwoordde ik. Ja als ik de keus krijg gaan we zeker voor het beste. "Dat wordt dan .... euro alsjeblieft." Zei ik en stak mijn hand uit. "Ik heb jou allang door" zei ze toen. "Ik doe helemaal niks hoor gewoon mijn werk" antwoordde ik zogenaamd onschuldig. "Alsjeblieft" zei ze en gooide het geld in mijn hand. Dat deed ze expres. Zo hoefde ze mijn hand niet aan te raken.
Ik pakte haar wisselgeld en zei dat ze haar hand moest uitsteken. Ik pakte met mijn ene hand haar hand van onder en met de andere legde ik het geld in haar hand en raakte haar hand er nog extra bij aan. Ik keek haar met een glimlach aan. "Hmar" zei ze lachend. "HAHAHHA je vondt het wel leuk maar nu ga je lekker heledag aan me denken" "hohoho zo speciaal ben je niet vriend" "jaja 😉" zei ik en gaf haar het bonnetje. "Die wil ik niet" "jawel joh dan heb je nog iets van me" zei ik.
Ik had mijn snap op haar bonnetje geschreven met een pen. Ze had het volgens mij niet eens door...
JE LEEST
Dina's life
RomanceMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...