Chapter 5.

293 13 0
                                    



Pp; Issam
"Hoeveel relaties heb je al gehad?" Vroeg ik. Ik vond dit wel een heel interessant meisje. Ze is fucking lekker, heeft een mooi lichaam. Zij kan dus echt alle jongens achter zich aan krijgen en ik ben er ook een van. Ik vraag me gewoon af of ze veel relaties heeft gehad en of ze altijd wel even serieus waren. Ik wachtte op een antwoord hopend dat ik niet teleurgesteld zou raken. "Hoeveel denk je?" Zei ze. Ja kut zooi als ik nu weinig zeg voelt ze zich beledigt wat voor mij trouwens beter klinkt in mijn oren en als ik veel zeg dan gaat ze denken dat ik haar als een of andere hoer zie ofzo. "Uhm ik weet echt niet 5??" Vroeg ik. "Hahahha nee raadt opnieuw" zei ze. "Mmhhh hoger of lager" "ik zeg niks jij moet raden" "oke oke ik denk dan 8?" "Wejow 3eyek" zei ze. Ik moest wel lachen en ik werd al blijer want dit betekende ook gelijk dat het er dus minder waren maar het konden er ook 6 of zijn maar laat ik lager gokken dan 5. "Oke dan denk ik 3" zei ik vragend. "Jij bent echt slecht in raden" zei ze lachend. "Ik heb 0 exen en ben single als een pringle" zei ze. Ik werd echt blij toen ze dit zei maar ik dacht ook van huh dat kan niet kijk hoe ze eruit ziet. Al had ze 1000 exen zou dat nog logisch klinken. "Ben je serieus?" Vroeg ik haar. "Jaa tuurlijk" "maar hoe dan" "hoe wat?" Vroeg ze. "Jij...bent...z..zo..." "wat ben ik?" "Zo mooi like hoe dan, je hebt letterlijk alles wat een jongen in een meisje zoekt en je hebt 0 exen" zei ik verbaasd. Ze moest lachen en zei "ewaja, niet alles is wat het lijkt, ik ben niet geïnteresseerd in jongens" "jammer, maar misschien ben ik een uitzondering" zei ik hopend op een ja antwoord. "Nehh, ik denk het niet" zei ze. "Au" zei ik enkel met een droevig gezicht. Voor de grap natuurlijk maar het deed me wel pijn hahaha meestal rennen de meisjes achter me aan dit is de eerste keer dat ik dat voor een meisje moet gaan doen. Eindelijk! Ze moest er wel om lachen en ik denk dat zij ook begreep dat ik een grapje maakte. We hebben de zelfde humor hoe geweldig is dit. Ik wil haar en zal haar krijgen ook.

Pp; Zakaria
We kwamen thuis en ik moest nog even wat doen dus liep gelijk naar boven. Dan zal je denken van huh laat je haar alleen met Issam? Ja, want ik vertrouw hem met mijn zusje. Hij mag dat wel veel bezig zijn met meisjes maar hij kent de waarde van een vrouw en hij zou nooit zomaar iets doms doen. Ik liep naar boven deed wat ik moest doen en na ongeveer 3 kwartier stond ik op en liep mijn kamer uit. Ik liep verder in de gang en in hoorde gelach uit Dina's kamer. Ik ze met Issam? Waarom lacht zij? Ik werd nieuwsgierig terwijl ik dat nooit ben ik vertrouw mijn twin door dik en dun maar nu twijfelde ik moet ik Issam wel vertrouwen? Ik klopte op de deur dat is wel zo netjes. Ik wachtte even en Dina deed open. Ze vroeg me of ik binnen wou komen ik knikte ik liep naar binnen en zag Issam daar op haar bureaustoel zitten. Hij zwaaide naar mij. Ik zei: "praat maar verder hoor" ze moesten lachen. Issam vroeg: "waar denk je dat we het over hadden?" Ik keek hem onwetend aan. Dina moest lachen en vertelde verder. Maar huh ik herken dit verhaal. HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA. Het is een verhaal van Dina en ik. Hoe wij een Nutella pot leegaten toen mijn ouders niet thuis waren. Ik weet nog dat ik Dina op wou tillen maar ik toen boos was omdat ze te zwaar was. Toen moest Dina huilen omdat ze dacht dat ze dik was maar dat bedoelde ik niet. Ik moest haar toen troosten en beledigde mezelf helemaal met dingen als; "ik ben slap", "ik ben een botje", "jij bent niet zwaar ik heb gewoon geen spierballen" dat deed ik dan ook totdat zij weer een beetje zelfvertrouwen kreeg en toen gingen we verder. Na heel lang geprobeerd te hebben was het eindelijk gelukt om Dina op het aanrecht te krijgen. Toen moest ik er nog op zien te komen. En wat ik nu ga zeggen ga je nooit geloven. Ik pakte een kruk en kwam heel makkelijk op het aanrecht. Dus al die verspilde minuten dat ik Dina op probeerde te tillen zijn ook echt goed verspild. En zo vertelde ze het verhaal verder en Issam ging helemaal stuk. Hij vond het blijkbaar een geniaal verhaal en hij wou dat hij een tweeling had waarmee hij zulke dingen kon doen.

Die dag hebben ze nog voor 1 à 2 uurtjes met z'n drieën in de kamer van Dina gezeten en hebben ze nog lekker gekletst. Daarna heeft Dina eten gemaakt. Lina was in de tussentijd ook gekomen. Ze waren even met zijn vieren (Lina, Dina, Zakaria, Issam) naar de Albert Heijn gegaan en ze hebben snacks etc gehaald. Thuis aangekomen hebben ze met zn allen een film gekeken en Lina en Issam bleven slapen. De rest van de nacht spoelen we even door tot aan de volgende dag in de middag.

~2 uur in de middag~
Issam is net naar huis gegaan. Nu zijn alleen wij nog over thuis. Mijn ouders zijn weg ik weet niet precies waar maar ze zullen straks wel weer thuis zijn. Ik heb Issam wel wat beter leren kennen maar ik denk dat ik hem toch leuker vind als een vriend in plaats van een vriendje ofzo. Hij is wel lief en heeft natuurlijk ook de looks maar ik denk niet dat ik iets met hem zou kunnen krijgen. Weetje we zien wel wat de tijd brengt...

Wat denken jullie nog dat er gaat gebeuren? Zal Dina Issam toch leuk gaan vinden op de manier die ze liever niet wou hebben?

Weten jullie nog mooie namen die in het boek voor kunnen komen. Jongens en meisjes namen ;) laat een reactie achter!! Love you 😽

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu