Chapter 14.

212 9 0
                                    

"Nee niks laat maar" zeg ik tegen hem, maar ik weet zelf ook wel dat het die jongen was die me wou volgen op insta. Ik ga gewoon doen alsof ik het niet heb gezien. "Weet je het zeker?" "Jaajaa komt goed" "oke als je iets nodig hebt laat me weten." "Thnx" "kom je mee naar de woonkamer?" "Jaa" zeg ik en loop achter hem aan.

In de woonkamer aangekomen neem ik plaats op de bank. Zaka zit dicht bij die andere 2 jongens en die ene van net in de keuken neemt middenin plaats. Ik ga in de hoek zitten en pak mijn telefoon erbij. Ik voel ogen op mij branden maar durf niet op te kijken.

Ik ga naar insta en zie dat ik weer een volgverzoek heb. Ik kan niet zien wie het is. In zijn bio staat: 18, 🇲🇦. Dus hij is Marokkaans en 18. Ik weet niet wie het is dus ik ga gewoon weer terug naar mijn homepagina.

Die ene jongen van net in de keuken kijkt me even aan. "Mag ik je telefoon even?" "Waarom?" "Ik wil even wat kijken" "isgoed" zeg ik en geef hem mijn telefoon. Ik zie dat hij naar insta gaat. Ohnee shit dan ziet hij die volgverzoeken van die jongens.

Hij accepteert die van net. Oo misschien is dat zijn instagram. Hij glimlacht en geeft mijn telefoon weer terug. "Thanks" zegt hij. "Uh geen probleem denk ik" zeg ik en pak mijn telefoon weer aan. "Haal die andere maar weg." Zegt hij dan. Ik weet gelijk wat hij bedoelt dus doe ik dat ook.

Ik weet niet wat het is maar ik vertrouw deze jongen. Waar zou dat door komen? Wie is hij? Ik weet zijn naam niet eens. Like wtf ik heb best wel lang met hem gepraat en ik weet zijn naam niet eens. Ik krijg een dm binnen en het is van hem.

Hij zegt "psst" ik moet lachen en stuur hem "ja?" "Hoe heet je eigenlijk?" "Ben je dom of doe je dom?" "Huh waarom dan?" "🤦🏽‍♀️ mijn gebruikersnaam eh izan" "omg, om antwoord te geven op je vraag allebei" "hahhaha" stuur ik hem en moet lachen. "Hoe oud ben je?" "Hoe heet deze quiz eigenlijk?" "Ha ha ha geef nou maar antwoord" "17" "Nice" "wat is er Nice aan mijn leeftijd?" "Niks wat moet ik anders reageren" "hahhahaha" stuur ik hem en ik begin te lachen. Slappe lach om zoiets doms. Wauw.

"Waarom lach jij?" Vraagt Zaka. "Niks niks" "geef je telefoon" "nee" "geef hier" "nee wat denk jij" zeg ik en loop weg. Hij komt achter me aan en trekt mijn telefoon uit mijn hand. Ik kan hem nog net uitzetten. Hij weet mijn wachtwoord niet dus niks aan de hand. Mij gaat hij toch niks aandoen maar over zijn vriend gesproken. He's going to die. "Ontgrendel" "meskien denk je serieus dat ik dat ga doen?" "DINA" "ZAKA" schreeuw ik hem dan na. 

"Als ik erachter kom waarom je aan het lachen was maak ik je af" "dus als ik aan het lachen was om een of andere koe die een scheet laat maak je me af?" "Wtf?" "Ja is maar voorbeeld" "hoe kom je daarop?" "Laat gewoon geef me telefoon terug" "meskiena" "wat meskiena is toch mijn telefoon" "wollah meh je krijgt m terug. Als het een jongen was krijg je straks waarschijnlijk een melding en kan ik zien welke jongen het was" "het was geen jongen" "jawel ik ben niet dom hè" "het was geen jongen het was Lina" "Lina?" "Jaa Lina heb je daar problemen mee?" "Ik geloof je niet. Je krijgt je telefoon terug als ik weet wie het was" "ugh" zeg ik en loop weg.

~2 uur later~
"Hier" zegt Zaka die mijn kamer binnenloopt. "Wat?" Vraag ik heel hc. Ie waarom doe ik zo hc? Hahahahha. Ik ga me een hele dag zo gedragen naar Zaka. "Je telefoon hc bitch" "en bedankt" zeg ik wanneer ik mijn telefoon uit zijn handen trek.

"Hmm heb je dat ding gemist" "ik ga tegen mama zeggen wacht maar" "zeg zeg je gaat zien" "MAMAAAAA" "Dina hou je bek dicht" zegt Zaka dan. Hij is bang. HAHAHAHHAHAHA. "Ja uit mijn kamer yallah" zeg ik en probeer hem weg te duwen. "Ik kan zelf ook lopen" "laat het zien dan" zeg ik en hij loopt weg, waarna ik mijn kamerdeur sluit. Ik ga op bed liggen en pak me telefoon. Ik zie dat ik een dm heb van ene Lientje_. Huh? Wie is dat? Ik ontgrendel mijn telefoon en ga naar insta. Ik heb nu alleen nog een dm van die jongen van beneden. Huh waar is die Lina heen? "Ik heb me insta naam veranderd naar Lina zodat je leugen geen leugen leek" "omg dankjeeee" "ja ik deed het ook voor mezelf Zaka zou me slachten." "Ahhaha had je me gehoord toen ik zei Lina" "jaa we hebben alles gehoord en moesten zelfs lachen. Kifesh een koe die een scheet laat?" "Omg laat dat, dat is het eerste wat er in me op kwam." "Jij bent gek" "ik weet het" "maar wij gaan film kijken ciaoooo" "adios, trouwens?...."

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu