Chapter 4.

334 12 2
                                    

Pp; Dina

We reden naar huis ik zat bij het raam en aan de andere kant zat Issam op zijn telefoon. Ik keek soms eventjes die kant op en wauw wat is hij knap zeg. Ik smelt gewoon door zijn perfecte gezichtje. Zakaria en Jawad waren hard mee aan het zingen op de muziek en ik moest kei hard lachen want ze probeerden de hoge noten te halen maar dat lukte ze dus echt voor geen meter. Ik merkte dat Issam ook moest lachen. Hij keek me lachend aan en ik glimlachte naar hem. Wat een gênant moment hahahahha. Thuis aangekomen stapten we uit en ik probeerde al die tassen te pakken wat niet echt lukte. Issam vroeg of hij mij kon helpen ik antwoordde met "ik dacht dat je het nooit zou vragen" hij moest lachend en pakte een paar tassen. We liepen naar binnen en hij kwam ook mee. Binnen aangekomen rende ik zowat naar de bank en sprong erop alsof mijn leven er van af hing. Ik hoorde Issam nog lachen en glimlachte naar hem. Hij is echt cute man maar ewaja hij is mijn broer's vriend dus ik denk niet dat het ooit wat zou kunnen worden tussen ons. Ik bleef nog even zitten en toen dacht ik echt van omg schande we hebben een gast en ik lig hier dood op de bank. Ik stond op en liep naar Issam toe. Hij zat op zijn telefoon Jawad zat ook op de bank maar die viel bijna in slaap en Zaka was volgens mij al naar boven om zich om te kleden of zoiets. Ik zag dat Issam opkeek en ik vroeg: "wil je iets eten of drinken?" Hij keek me glimlachend aan en zei: "sowsow je weet wel hoe je met gasten om moet gaan hoor" ik moest lachen en zei: "sorry dat ik het nu pas vraag maar was echt moe ofzo" hij zei: "maakt niet uit joh, maar doe mij maar water ofzo" "komt eraan meneer" zei ik lachend. Ik liep naar de keuken pakte een glas, liep naar de koelkast en ik hield het glas tegen de koelkast aan. Ik wist niet of hij ijsblokjes wou dus ik legde het glas even neer en liep naar de woonkamer. "Wil je ijsblokjes?" "Ja joh doe maar" ik glimlachte en zei "ai ai kapitein" hij moest lachen en ik liep weer terug naar de keuken ik hield het glas tegen de koelkast aan maar dan nu voor de ijsblokjes ik wachtte even en liep naar de woonkamer ik gaf hem zijn glas en hij raakte mijn vingers aan. Ik deed alsof ik het niet door had maar er ging een niet normale rilling door mij heen ik vraag me echt af wat dit is. Ik ken hem niet eens en krijg rillingen van zijn aanrakingen. Ik negeerde het gevoel en hij bedankte mij. "Geen probleem" zei ik. Ik liep naar de bank en pakte mijn telefoon. Ik zag dat Lina me een appje had gestuurd.
Lina: Heyy ben je al thuis?
Ik: hoiii, jaaa ben al thuis
Lina: mooizo hoe vind je Issam?
Ik: waarom wist ik al dat je dit ging vragen?
Lina: jij kent mij en ik ken jou 😏
Ik: hahahahah hij is knaaaaap
Lina: ja hè sowieso gaan we hem voor jou fixen!
Ik: nee man hij is zaka's vriend
Lina: ja boeie hij is knap en lief perfect voor jou dus
Ik: hahahah wie weet maar uhm wanneer kom je weer logeren? Lang geleden
Lina: jaa klopt maar idk. Sowieso wel ergens deze week want jij gaat bijna verhuizen en die laatste week ben je sowieso druk bezig met inpakken enzo.
Ik: jaa klopt waarom kom je niet vandaag logeren en dan een paar dagen of gewoon 2 hele weken😉
Lina: vraag aan je ouders of ik zou kunnen komen ik vraag dan mijn moeder of ik mag komen.
Ik: saff isgoed ik ga dr even bellen
Lina: isgoeddd laat me weten
Ik: tuurlijk tot zo babytje
Lina: tot zo batata

Ik ging offline en belde mijn moeder. Na een paar keer overgaan nam ze op.
Ik: "Hey mama"
Mijn moeder: "salam alaykum"
Ik: "kan Lina blijven slapen vandaag?"
Mijn moeder: "ja tuurlijk lijkt me leuk"
Ik: "thank you mamaaa"
Mijn moeder: "geen probleem schatje"
Ik: "loveyouu tot straks"
Mijn moeder: too, kan je avondeten klaarmaken ik ben wat later thuis dan normaal"
Ik: "ja natuurlijk, wil je iets specifieks of mag ik zelf kiezen?"
Mijn moeder: "kijk zelf maar, maar ik moet gaan"
Ik: "saffi isgoed tot straks"
Mijn moeder: "beslema"
Ik hing op en bedacht even wat ik zou maken. Ik keek naar Jawad hij sliep -_- ik keek naar Issam en zag dat hij bezig was op zijn telefoon. "Issam" zei ik "jaaa" zei hij "blijf je eten vanavond?" Vroeg ik hem. "Weet niet man kan dat?" "Ja tuurlijk ben je gek" vroeg ik hem ahahhaah meskien hij dacht vast dat ik hem hier niet wil hebben ofzo. "Ik ga eten maken wil je iets specifieks eten of maakt het niet uit" "uhmm lasagne of een ovenschotel is gwn goed" zei hij. "saff isgoed" zei ik en stond op. Ik pakte de helft van die tassen en was eigenlijk van plan om zometeen weer naar beneden te komen voor de andere helft maar ik zag dat Issam al opstond en de rest van die tassen pakte. "Dankjee" zei ik. "Geen probeer madame" antwoordde hij. Ik liep naar boven met een achtervolgende Issam. Aangekomen bij mijn kamer vroeg hij of mij moest lopen naar binnen of dat dit ver genoeg was ik keek even in mijn kamer om te kijken of er geen rommel was en ik zag een paar bh's op de grond liggen dus ik zei tegen hem dat hij even moest wachten ik liep naar binnen pakte de bh's op en liep naar de wasmand maar halverwege liep hij al naar binnen en hij keek naar de bh's in mijn handen. Ik hield ze snel achter mijn rug en hij moest lachen. Ik ook dus ik liep verder naar de wasmand en gooide ze er in. Hij ging op mijn bed zitten en ik liep ook naar mijn bed. Hij zei: "waarom hield je die bh's achter je rug?" Ik zei: "dat is gewoon schande HAHAHAHAH" hij moest ook lachen en even later vroeg hij "stel jezelf eens voor als je wilt" ik knikte en begon; "ik heet Dina, ben 17 jaar oud, zat in 5havo maar ik ga door naar 6vwo volgend jaar maar dan wel op een nieuwe school natuurlijk want we gaan verhuizen, verder uhmm ik hou van eten, mijn beste vriendin is Lina haar heb je daarstraks al gezien. Ik heb broers, zussen, broertjes en zusjes maar die ken je waarschijnlijk al. Ik zit op kickboksen en uhm dat was het volgens mij wel." "Nice Nice" "stel jij jezelf ook voor dan" zei ik en duwde hem speels. "Ik ben Issam, ik ben 18 jaar oud, ik ga volgend jaar naar de universiteit, ik heb 2 broers en 1 zusje. Ik doe aan voetbal ofcourse. Uhm ik houd ook van eten en uhh ja dat was m wel denk ik" zei Issam "hahahah nicee" we waren even stil en hij verbrak de stilte door iets te vragen...

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu