Perspectief; Dina
We zijn nu een paar dagen later. Ik en Zaka gaan morgen naar Dubai toe. Weet je nog? Ik heb mijn koffer al ingepakt en Zaka ook. We vertrekken vannacht. Het is maar voor 2 weken maar ik ga echt mijn broertjes en zusjes missen en mijn ouders en mijn broer en zus.
Yassin heb ik een paar dagen vertelt dat ik op vakantie ga met Zaka. Eerst mocht het niet van hem omdat hij me zou missen en omdat het te gevaarlijk was zonder mijn ouders en hem ofzo maar ik zei tegen hem dat ik toch wel zou gaan dus dat het geen nut had. Hij wou zelfs meegaan omdat hij mij zou missen. Ik heb hem toen heel duidelijk gemaakt dat ik gewoon met mijn broer ga en dat hij niet meegaat. Hij zei me toen dat wij samen op huwelijksreis zouden gaan. Ik werd echt blij toen hij dat zei hahahahha.
Ik genoot voor de laatste paar uurtjes van mijn bed. Ik sliep en werd rond 1 uur wakker gemaakt want we zouden vertrekken naar Schiphol. Mijn ouders zouden ons brengen. Ik stond op en had gelijk zo'n raar onderbuik gevoel. You know als je vroeger ergens bang voor was of zenuwachtig ja dat is het woord dat ik zoek. Ik was zenuwachtig voor de vlucht en alles wat er bij komt kijken. Mohim ik trok mijn kleren aan. Gewoon een adidas legging met een bijhorend shirt.
Dit was mijn outfit maar ik had dan in plaats van die schoenen de zwarte balenciaga schoenen aan. Die ene sok schoenen. (Zo staan ze erom bekend)
Ik liep naar beneden en at was en nam ook gelijk wat eten mee voor Zaka en mij voor als we onderweg honger zouden krijgen ofzo. Ik nam ook 2 flesjes water mee.
We stapten in de auto en reden naar Amsterdam. Mijn ouders waren druk in gesprek en ik en Zaka ook. We praatte over wat we allemaal zouden doen enzo.
~ ongeveer half uur (30 minuten) later ~
We zijn bij Schiphol alleen moeten we nog even parkeren. Na een paar minuten staan we geparkeerd en stappen we uit. We pakken onze koffers uit de achterbak en lopen naar de ingang. We checken in en wegen onze koffers. Alles is goed gegaan en we nemen afscheid van onze ouders. Ik heb gehuild en Zaka moest natuurlijk weer die badboy spelen en het maakte hem ze3ma (zogenaamd) niet uit. Stupid ass weet zelf ook wel dat hij ze gaat missen.Mijn ouders liepen weg en toen was het over aan Zaka aangezien hij de "badboy" is. We moesten nog wat dingen regelen zonder onze ouders want die mochten niet meer verder. We liepen naar onze gate en wachtte daar op het vliegtuig. Ik belde nog met Yassin en hij zei tegen Zaka dat Zaka op mij moest letten en dat als mij iets overkomt hij al zijn botten breekt. Nice.
Het vliegtuig was er en we mochten instappen. Aangekomen in het vliegtuig lieten we onze tickets zien en liepen we naar onze stoelen. We deden onze koffers bij de bagage dus die hadden we niet meer bij ons.
Zaka wou per se bij het raam zitten en ik liet dat toe aangezien zijn ticket ook naast het raam aangaf. Hij is zo een die dan gaat klagen en gaat zeggen dat ik op zijn plek zit al zijn we twins.
Naast mij kwam een Marokkaanse jongen zitten. Ik keek hem niet aan ofzo maar ik zag dat aan zijn trainingspak. Hij had namelijk die van Marokko aan en badslippers. Typische Marokkaan dus. Ik pakte mijn telefoon uit mijn handtas en deed mijn AirPods in. Ik zette Koran op en luisterde ernaar terwijl ik heel zachtjes mee reciteerde.
Toen het vliegtuig ging opstijgen was ik een beetje bang aan het worden. Ik vertrouw de piloot maar nooit voor 100%. Ik legde snel mijn telefoon tussen mijn benen en wou die leuningen vasthouden. Natuurlijk moest die jongen zijn hand daarop zitten en raakte ik hem aan. Zaka's arm sloeg ik gewoon weg maar bij die jongen keek ik hem aan en wauw. Hij was zoooooo mooi. Niemand overtreft Yassin maar nog.
"Sorry" zei ik heel zacht. Dat was niet de bedoeling maar het kwam er zo uit. "Geeft niet" zei hij en haalde zijn arm daar weg. "Thnx" zei ik en pakte het strak vast. Ik weet dat het niet helpt maar voor mijn gevoel is het al heel wat.
Toen we alhamdoulilah goed waren opgestegen liet in die handleuningen weer los en probeerde wat te slapen. Ik ben niet van plan om in Dubai nog te gaan slapen dus dan maar hier. Na een paar minuten viel ik in slaap....
____________________________________
Ik ga voortaan een paar delen per week plaatsen maar ik ga al wel nu het hele boek afschrijven. Ik ben ook van plan om meerdere delen van het leven van Dina te schrijven. (Meerdere boeken)
Ik ben nu bezig met het eerste deel dat binnenkort klaar is (Dit boek). Ik ga dan een ander boek schrijven (ook over Dina) maar die zet ik er dan helemaal op dus alle delen van dat boek. Van begin tot eind. Maar alleen als dit boek genoeg stemmen en reacties heeft.
Verder hoop ik dat het goed met jullie gaat!
Hebben jullie trouwens zit in school?
Xjes moi❤️
JE LEEST
Dina's life
RomanceMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...