Chapter 35.

192 7 1
                                    

1025 woorden!
————————-

"Wat is er eigenlijk gebeurd?" Vroeg ik aan hem. Ik weet zijn naam niet eens lol. "Lang verhaal of kort?" "Lang, i need details (ik heb details nodig)" "voordat ik een relatie met haar had was is elke dag in de lounge te vinden maar toen ik dus een relatie met haar kreeg had ik dus beloofd om niet meer te gaan aangezien zij denkt dat ik daar dingen doe met meisjes mohim uit respect voor haar ben ik gestopt en ben daar toen al zo'n 5 maanden niet heen gegaan maar laatst zei zo een vriend van me kom lounge en ik dacht weetje 1 keertje kan niet fout gaan toch? Dus ik ga daarheen eindstand zo'n wijf gaat op me schoot zitten dus ik duw haar weg maar iemand heeft dus foto gemaakt van toen ze nog op me schoot zat. Diegene heeft die foto naar mijn vriendin gestuurd en zij werd natuurlijk boos omdat ik daar niet meer heen zou gaan en dan ga ik en komt er zo'n wijf op me schoot zitten. Ze is nu dus boos en ik ging gister al sorry zeggen maar ze deed de deur niet eens open." "Damn ben je dom ofzo dat je naar lounge gaat als je haar had beloofd dat niet meer te doen?" "Ja weet ik veel ik dacht een keertje kan niks kwaad" "en nu weet je dat dat wel kan hè" "ja ewa hoe moest ik nou weer weten dat het een hele setup was en dat iemand op me zou zitten en dat er een foto gemaakt zou worden?" "Ja niet maar je moest gewoon niet gaan al was die foto niet gemaakt ben je toch naar de lounge gegaan en je hebt haar beloofd dat niet te doen" "klopt maar daarom ga ik dus sorry zeggen en jij gaat me daarmee helpen!" "Klopt maar wil je het aub niet zeggen alsof het jouw keuze was, want ik heb het zelf aangeboden" "komt goed... hoe heet je eigenlijk" "Dina, aangenaam" "heb ik mezelf al voorgesteld?" "Nee" "oh my allah say wollahi" "zeg dan hoe je heet idioot" "oh ja tuurlijk nou ik heet.... tromgeroffel 🥁🥁... (ik ben zijn naam vergeten dus even terug kijken) Yassir" "aangenaam yassir" "insgelijks" ik glimlachte naar hem aangezien ik niet weet wat je daarna moet zeggen. "Insgelijks zeg je toch wtf man ik ben heel dom" "ja je zegt insgelijks als je het meent" "ik meen het maar kom we moeten gaan" zegt hij trekkend aan mijn arm. "Rustig aan meneertje ik ben met mijn scooter" "say wollahi you got a broom broom dingutjeh" "wat heb jij met say wollahi?" "Klinkt leuk maar uh rijd je mee in de auto of spreken we ergens af" "ik ken je net 10 minuten en je denkt dat ik bij je instap?" "Ja kan toch ik ga je echt niet verkrachten ofzo" "het feit dat je dat voorstelt geeft mij niet zo'n goed gevoel" "wauw oke waar spreken we af" "weet ik veel zeg jij maar" "bij ....park" "okee zie je zo" zei ik en gaf hem een boks. Ik liep naar mijn scooter en reed naar het ...park.

Het was zo'n 5 minuten rijden. Toen ik daar aankwam zag ik Yassir nog niet dus ik pakte een milka reep uit de tas en stopte die in mijn mond. Toen ik de reep bijna op had zag ik dat Yassir aankwam rijden. Hij liep naar het bankje waar ik op zat nadat hij de auto had geparkeerd en kwam naast me zitten. Hij pakte mijn boodschappentas van de grond en keek er in. Enkele seconden later pakte hij er een pak zure matten uit en maakte die open waarna hij ervan begon te eten. Ik dacht eerst wtf doet hij maar toen hij begon te eten dacht ik wauw zo'n persoon heb ik om me heen nodig. Iemand die gewoon doet waar die zin in heeft. Perfect.

"Dus wat gaan we doen" vroeg hij aan mij. "Ik ga bij haar huis aankloppen zodat ze openmaakt aangezien ze bij jou de deur niet openmaakt. Dan kom jij aanlopen met die roos in je hand en die chocola en dan ga jij je excuses aanbieden en uitleggen dat je zulke domme dingen niet meer gaat doen." "Was dat het?" Vroeg Yassir terwijl hij me met opgetrokken wenkbrauw aankeek. "Ja dat was het kom jij met iets beters dan?" "Nee laat maar is goed" "wacht nog heel even ik heb even 2 minuten voor mezelf nodig." "What happend?" "Lang verhaal" "ik heb de tijd" "oke dan" zei ik en begon met alles te vertellen wat er uit moest. Ik ken hem toch niet en dit is waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat ik hem nog ga zien dus wat boeit het? Hij keek me met een glimlach aan. Wtf? Neemt hij me niet serieus ofzo?

"Waarom kijk je zo?" Vroeg ik hem. "Hmm ik denk dat het je goed heeft gedaan om dit te vertellen en ik vind dat je het gewoon moet negeren. Ik bedoel gewoon dat als ze jou al sinds het begin aanstaren en je niet mogen terwijl ze je niet eens kenden laat gewoon zien dat je veel beter bent dan hun en dat ze er niet tegen kunnen dat jij jij bent. Je moet jezelf niet gaan veranderen voor haters alleen omdat je je anders niet prettig voelt. Op sommige momenten kan dat het goede zijn maar op dit moment moet je ze gewoon begeren en verder gaan met je leven. Doe wat je normaal zou doen zonder erbij na te denken wat anderen ervan zullen vinden. Je moet niet overdrijven door alles te doen wat je wilt en te denken dat het normaal is maar bij van die simpele dingen die je eigenlijk gewoon zou kunnen doen maar je niet doet doordat mensen vies naar je kijken ofzo, dat zijn de dingen die je juist moet doen. Laat ze zien dat het je niks doen en laat ze vooral zien wie jij bent" ik bleef even stil omdat ik even aan het beseffen was wat hij allemaal had gezegd. Wauw zulke wijze woorden...

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu