Ik liep mijn kamer binnen en liep gelijk naar mijn kledingkast om me aan te kleden. Ik heb btw een inloopkast. Ik loop naar mijn la waar mijn lingerie in zit. Ik pak er een ck setje uit. Net wanneer ik mijn handdoek laat vallen om mijn bh aan te doen hoor ik dat de deur van mijn inloopkast wordt opengeschoven.
Wie de fuck is dat? Waarom klopt diegene niet aan? Ugh. Ik hou snel mijn bh op mijn borsten en draai mijn gezicht om. Me nek draait zich zo'n 90 graden. Het is een jongen. Ik neem aan dat het een vriend van Zaka is. Hij kijkt me met open mond aan. Waarom kijkt hij zo? Ohja shit ik sta er half naakt bij. Schandeeeee. "Draai je om kneus" zeg ik dan tegen hem. Hij draait zich om maar blijft daar staan. "Ga uit mijn kamer" schreeuw ik zowat. Ik hoop voetstappen in de kamer. Ohnee hè niet nog meer mensen.
Die jongen die hier al stond maakt de deur open en ik zie al zaka's vrienden staan met Zaka zelf vooraan. Ohnee hij gaat denken dat ik iets ergs doe. Shit. Allemaal door deze handy die zomaar in mijn kamer komt. "Wtf heeft dit te betekenen?" Vraagt Zaka dan en kijkt mij en zijn vriend aan met een blik die me nog dood maakt.
Zijn vriend stottert "uhhmmuh- uh-mm" "hij kwam zomaar in mijn kamer en ik kom net uit de douche" zeg ik dan tegen Zaka. "Kunnen jullie nu allemaal weg gaan aub" vraag ik dan als alle jongens er nog steeds staan. Tfoe yeh honden.
"Ga haar kamer uit" zegt Zaka dan tegen al die jongens. "Vertel me de waarheid" zegt Zaka dan en gooit een handdoek naar mij. "Ik was me aan het aankleden en hij kwam zomaar binnen." Zeg ik dan. "Heeft hij iets gedaan?" "Nee" "Dina wat heeft hij gedaan?" "Niks" "zeker?" "Ja hij keek alleen toen zei ik draai je om" "deed hij dat?" "Ja" "oke dan ik ga hem vragen wat hij hier deed" "ja doe maar maar ga weg ik wil me aankleden" "aii" zegt hij en loopt weg. Ik doe de deur dit keer op slot. Privacy. Ik trek een Marokkaanse huisjurk aan en loop terug in mijn kamer. Ik kam mijn haren uit en laat het los hangen zodat het natuurlijk kan drogen. Ben niet zo'n fan van föhnen. Ik ga even op mijn bed liggen. Ik snap Lina met wat er net gebeurd is en ze reageert gelijk. Ze vraagt of ik zometeen kan bellen. Ze belt me over 10 minuutjes ofzo. Dat zegt ze altijd eindstand belt ze niet of is t 5 uur later. Ik check me snaps nog even en ga naar insta.
Volgverzoek van 2 jongens. Laat dat niet 2 jongens van net zijn. Ik kijk naar de namen. Ilias en amin. Ik ken ze niet. Ze worden allebei door Zaka gevolgd. Ohnee hè. Als het maar niet die jongens van net zijn. Fucking schande tfoe. Wie de fuck was die jongen. Wat deed hij in mijn kamer. Ugh fuck dit hele gebeuren.
Ik negeer die volgverzoeken voor nu. Ik hoor de voordeur dicht gaan. Waarschijnlijk zijn die jongens weg. Althans dat is wat ik dacht. Ik liep naar beneden en zie nog 3 jongens op de bank liggen met Zaka. Nouja 2 liggen de ander ligt onderuitgezakt. Ze kijken me gelijk aan.
"Wat kijken jullie?" "Dina wat doe jij hier?" Vraagt Zaka dan. Uhh dit is ook mijn huis wat denk je dat ik in mijn huis doe? "Ik dacht dat ze weg waren" "dat zijn ze niet ga weg" "nee wtf is ook mijn huis" zeg ik en loop naar de keuken om iets te eten te pakken. Ik heb niet echt ergens zin in dus ik pak gwn water. Gezond doen je weet toch.
Ik wil net de keuken uitlopen als ik zie dat er een jongen bij de deur staat. Ie hij was die ene die me het naaktst heeft gezien. "Uhm sorry dat ik binnenkwam zonder aan te kloppen" "wat moet ik met jouw sorry als je me half naakt hebt gezien" "ik wist niet dat het jouw kamer was" "nee want je ziet niet dat het een meisjes kamer is" "daar lette ik niet op" "wat deed je boven?" "Uhm ik moest uh" "wat moest je eh izan?" "Ik moest even iets pakken uit zaka's kamer" "daar geloof ik dus helemaal niks van" "wat moet ik daaraan doen?" "Je bek houden" "agressieve dame" "houd je bek dicht" "ongesteld?" "wollah als je nog een ding zegt ga ik je slaan" ik walg echt van deze jongen. Hij is niet lelijk maar tfoe. Gadverdamme. "Oh sorry hoor madame" "ik heb je gewaarschuwd" zeg ik terwijl ik mijn glas neer leg op het aanrecht en zijn kant op loop.
Net wanneer ik hem wil slaan pakt hij mijn armen en duwt me tegen de muur aan. Ik sta nu met mijn rug tegen de muur aan en ik voel zijn lichaam tegen mij aan. Ik voel zelfs zijn je weet wel. Zo dichtbij en hard drukt hij zichzelf tegen mij aan.
Ik ben serieus bang voor deze jongen. Waarom is Zaka hier niet. "Beter voor je dat je nu van me af gaat voordat ik Zaka roep" "waarom zou je Zaka roepen?" "GA VAN ME AF" "niet zo boos joh" zegt hij terwijl hij dichterbij komt met zijn gezicht. Onze gezichten zijn zo'n 3cm van elkaar verwijderd...
JE LEEST
Dina's life
RomanceMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...