Chapter 61.

133 7 0
                                    

Na het ontbijt help ik mijn tante met het afruimen van de tafel en het opruimen van de keuken. Als we daar klaar mee zijn lopen we naar boven om de spullen te pakken die we nodig hebben.

Ik trek mijn bikini's uit mijn koffer en wil een keuze maken. Het lukt echter niet. "HAKIM KOM IS" roep ik. "Ja wat is er" hoor ik een minuut later. "Welke moet ik aantrekken?" Zeg ik en wijs naar alle bikini's op mijn bed. "Uhmm die" zegt hij en wijst naar een bikini. "Zeker?" "Jaa ze zijn allemaal mooi maar die is het mooist." "Okeee dankjewel nu mag je weer gaan" "hahahhaha np Dina" zei hij knipoogde voordat hij de kamer verliet.

Deze had Hakim gekozen maar dat in het vel oranje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze had Hakim gekozen maar dat in het vel oranje. Ik trok hem alvast aan en deed daarboven op een strandjurk aan. Ik deed een elastiekje om mijn pols heen voor als ik straks mijn haar in een staart wou doen. Ik pakte een handdoek en zonnebrand crème.
Hakim kwam langs mijn kamer en vroeg of ik klaar was. "Ja ik kom eraan" "geef die spullen die kunnen hierin" zei Hakim en hield zijn rugzak omhoog. "Thanksss" zei ik en gaf hem die spullen.

Even later liep ik ook naar beneden. Ik speelde even met mijn neefje van 1 jaar oud en wachtte tot iedereen klaar zou zijn. Na ongeveer 10 minuten liepen we naar de auto's.

Ik en Zaka reden mee met souf, zijn vriend (hij was blijven slapen) en Hakim. We zette muziek op en gingen helemaal los in de auto. Ik heb een betere band gekregen met Hakim. De eerste dag was het alsof we elkaar allebei kei leuk vonden maar nu zijn we gewoon net beste vrienden ofzoiets. Ik zie Bilal (de vriend van souf) de hele tijd naar me kijken.

Waarom kijkt hij zoveel? Heb ik poep op me hoofd ofzo?

Ik keek hem aan via de achteruitkijkspiegel en hij voelde zich 100% betrapt want hij keek gelijk weg naar de weg. Ik bleef kijken in de achteruitkijkspiegel en zag hem even later weer kijken ik deed met mijn hand zo een teken van *wat is er?* hij haalde zijn schouders op. Wauw Bilal daar heb ik veel aan man.

Ik ging gewoon verder met wat ik aan het doen was en dat is zingen, dansen voor zover dat zittend kan, rappen etc. Met souf, Hakim en Zaka.

"We zijn er stap uit" zei Bilal. Iedereen stapte uit en pakte hun tassen uit de kofferbak. Ik wachtte tot Hakim zijn rugzak zou pakken en dat deed hij.

"Wacht even die zonnebrand crème pakken" zei ik trok die tas een beetje naar me toe. Hij deed hem om hem heen maar dan bij zijn buik en ik maakte hem open om die zonnebrand crème te pakken. Toen ik het eruit pakte zak ik Hakim mij met een glimlach aankijken. "Wat lach je idioot" "is dat haram dan?" "Hahaahahha goeie" zei ik en liep weg.

Mijn oom en tante zaten al met alle spullen om hun heen. Wij namen ook even plaats. Ik smeerde mezelf in en vroeg aan Hakim of hij mijn rug in kon smeren. "Tuurlijk kan ik dat maar of ik dat wil is de vraag" "ik kan het ook aan iemand anders vragen" "nee kom" zei Hakim snel...

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu