Ik heb die dag nog met die kinderen in de speeltuin gespeeld. Daarna zijn we weer terug gegaan naar het huis van mn tante. We spraken nog wat met de familie en dronken nog een theetje. Rond een uur of 10 gingen we weer naar huis. Thuis at ik nog even snel een banaantje en toen ging ik naar mijn kamer. Morgen is het maandag en dan heb ik school. De laatste week voor de vakantie. Ik heb geen lange schooldagen, gelukkig. Maandag en dinsdag wel maar de andere 3 dagen hebben we gewoon projecten ofzo. Daarvoor hoef ik maar zo'n 2 à 3 uur naar school te gaan.
Ik keek even op mijn telefoon en zag dat Yassin mij een berichtje had gestuurd. "Hey liefje, slaaplekker en tot morgen op school" ik kreeg gelijk een glimlach op mijn gezicht. Hij is zo lief hè. Ik appte hem terug met "jij ook slaaplekker en tot morgen!" Ik opende nog wat snaps en bekeek wat privé verhalen en toen legde ik mijn telefoon weg en iets later viel in slaap.
~de volgende ochtend~
Mijn wekker gaat nu al voor de derde keer af. Ugh ik ben zo moe. Ik zette die wekker uit en wou verder slapen maar toen dacht ik aan Yassin en stond ik gelijk op. Ik liep naar de badkamer waar ik een snelle douche nam. Daarna maakte ik me klaar en trok ik mijn kleren aan.Mijn krullen deed ik los. Ik deed hier andere schoenen bij aan, namelijk mijn witte Nike air force.
Ik pakte mijn eastpack rugzak en deed daar mijn boeken in. Ik liep naar beneden en ontbeet snel. Na het ontbijten bracht Youssef mij naar school. Op school zette Youssef mij af voor de poorten. Ik stapte uit zei hem gedag en liep het schoolplein op. Ik keek even om mij heen en zag dat Yassin nog niet op school was. Ik ging naar mijn vriendinnen toe en begon te kletsen. Zij hadden nu pauze en ik had pas na deze pauze les dus konden we nog even kletsen.
Na zo'n 10 minuten appte Romaissa me dat ze onderweg was naar school en dat ze er bijna zou zijn. Dat kwam goed uit want dat hebben we nog ongeveer een kwartier pauze voordat de lessen beginnen.
Na zo'n 5 minuten gewacht te hebben reed Yassin het schoolplein op. Ik wachtte gewoon bij mijn vriendinnen. Hij liep het schoolplein op met Romaissa en ze gaf me een teken om naar haar toe te komen dus ik liep naar haar toe.
Ik deed eerst alsof Yassin er niet was en gaf mijn vrienden alle aandacht. Toen zei ik "hey Yassin" "oh ik was al bang dat ik opeens doorzichtig was" zei hij en grijnsde. Ahahahhaah meskien (zielige). "Hoe gaat het?" Zei ik tegen hem. "Goed hoor en met jou" "zeer goed" antwoordde ik. "Mooizo en nu hierheen komen" zei hij en trok me naar zich toe. Hij gaf me een knuffel en een kusje op mijn wang. Ik begon te blozen, want hij deed dit midden op het schoolplein. Ik keek even om me heen en zag dat er niemand keek, gelukkig.
Ik had nog een klein gesprekje met Yassin en daarna ging de bel en liep ik naar mijn les. Ik zat naast Romaissa. De les verliep zoals gewoonlijk saai. Alle lessen waren saai maar dat is niet erg ik heb mijn aller beste vriendin nog en zij maakt het leven 100x gemakkelijker.
Na deze voor mijn gevoel lange schooldag ging ik weer naar huis. Ik zat achter Zaka op de scooter. Youssef wou me nog komen ophalen maar dat hoefde niet want ik kan ook gewoon met mijn twin meerijden. We besloten eerst nog even langs de stad te gaan. Ik vond dat een goed idee. Wie wilt nou niet shoppen op een normale schooldag.
~na het shoppen~
Ik heb best veel dingetjes gehaald. Van jurkjes tot aan truien voor de winter. Leuke aankopen zijn het zeker. Ik ging weer met Zaka naar huis en thuis hielp ik mijn moeder met het avondeten. Ik zou rond 7 uur naaf Yassin toe gaan. Of nou ja hij komt me ophalen.
"Hey mama ik ga straks naar Romaissa is dat goed?" vroeg ik haar. "Ja dat is goed maar je bent daar wel vaak de laatste tijd hè" "jaa klopt" zei ik snel om te voorkomen dat ze iets anders gaat denken. "Heeft zij broers?" "Ja" "hoeveel?" "3 als ik me niet vergis" zei ik en ik wist dondersgoed dat zij er 3 heeft maar zo klinkt het alsof ik het niet zeker weet oftewel ik heb geen contact met ze. "Oh oke en van welke leeftijd?" "WoW mama je vraagt teveel. Ik weet niet hoe oud ze zijn" "hmm oke dan" "dankjewel hè" zei ik en keek haar glimlachend aan. Ze heeft me 100% door. Mijn moeder kent mij te goed.
Het enigste probleem is dat ik nog niet zo lang iets met Yassin heb dus als ik dat nu tegen mijn moeder zeg gaat ze denken dat ik heel makkelijk ben terwijl dat niet zo is.
Ik keek naar de klok hmm het is nu 5 uur. Het avondeten is klaar en we gaan zometeen eten. Dan kan ik me nog omkleden en dan ben ik rond 7 uur echt wel klaar en kan ik naar mn mannetje. Hahaha dat klinkt grappig. Stel je voor dat ik met Yassin ga trouwen omg...
JE LEEST
Dina's life
RomantiekMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...