Chapter 7.

273 11 0
                                    

~ Na het douchen ~

We gaan vandaag met het hele gezin naar Amsterdam om een beetje te shoppen. Ik loop naar mijn kledingkast en trek er dit outfitje uit (omslag) Ik trek het aan maar ik trek er wel andere schoenen bij aan namelijk mijn zwarte Nike air force. I.p.v het beige tasje neem ik mijn Louise Vuitton tas mee. Ik stop er geld in, mijn oplader al ga ik die waarschijnlijk toch niet gebruiken maar het is altijd handig, mijn pinpas, ov voor als ik mijn ouders krijt raak en naar huis moet. Ik kijk even of ik alles heb. Uhmm ik denk het niet. Telefoon heb ik altijd al bij dus daar hoef ik niet aan te denken. Ik denk wel dat ik alles heb. "Ohnee shit" zeg ik zacht. Ik ben mijn lipgloss vergeten even pakken hoor. (10 seconden later) oke helemaal ready! Nu nog even snappen voor mijn privé verhaal op snapchat genaamd "Dientjes Leven" ik heb hier alleen goede vrienden en vriendinnen in gedaan. Waar ik totaal geen schaamte voor heb 😉 ik maar een korte vlog en verstuur het dan. Ik loop naar beneden en zie iedereen al op mij wachten HAHAAHAHAHA ik zat gewoon te snappen en zij moesten zolang wachten.

In de auto was het heel gezellig we gingen met 2 auto's. De witte range rover die mijn moeder bestuurde en de matte Mercedes van mijn vader. Mijn vader zat met Zaka en mijn broertjes en ik met mijn moeder en zusjes. We zette liedjes op en zongen heel vals mee. Ik zat nog wat op insta en snap en voor ik het weet zijn we er al. Mijn ouders parkeren de auto's in de garage en we stappen uit. Mijn broertjes en zusjes zijn zoooo druk. Soms is het heel irritant maar op dit moment houden ze iedereen lekker wakker.

Aangekomen in de Bijenkorf lopen we een beetje rond tot we allemaal wat spulletjes gevonden hebben. Ik heb een paar petjes gehaald 4 om precies te zijn. Een zwarte van het merk the north face, een beige van Nike, een zwarte van Adidas en als laatst heb ik een lila petje ook van Adidas maar ik vond de kleur heel leuk. Verder heb ik nog 3 paar schoenen gekocht en 1 paar laarsjes. De 3 paar schoenen waren als eerst een paar van Nike in samenwerking met off white en supreme. Ik vind ze zoooo vet

Verder heb ik nog een paar van Adidas die zijn gewoon simpel zwart, niet heel interessant maar die kunnen wel van pas komen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Verder heb ik nog een paar van Adidas die zijn gewoon simpel zwart, niet heel interessant maar die kunnen wel van pas komen. En als laatst nog een paar vans ik vond ze wel schattig dus ik dacht die neem ik mee. En natuurlijk ook nog die laarsjes van Dr.Martins (idk hoe je dat schrijft en ben te lui om te gaan kijken hoe je het goed schrijft) verder heb ik nog een paar hoodies kunnen scoren van adidas, Nike, puma, ellesse en daily paper. Ik ben al goed geslaagd hierzo. "Ik dacht dat jij alleen verslaafd was aan eten nou blijkt het dat je ook verslaafd bent aan kleding. 3eyek, kijk hoeveel tassen en dat alleen van 5 winkels ofzo jij hebt echt een aandoening" zegt Zaka. Ik kijk hem droog aan en daarna steek ik mijn tong uit. "Lekker voor je, kijk hoe leuk me aankoopjes zijn" zei ik en hield een paar tassen in de lucht. We gaan ook nog naar een paar normale winkels zoals de bershka, Zara, h&m, only, we en nog veeeeel meer. Ik heb echt veel gekocht vandaag. Ik kan niet wachten tot ik hier woon en ik elke dag in de stad te vinden ben hahahaha ik heb dus echt een verslaving aan kleren. Maar dat is logisch. We zijn nog wat gaan eten met zijn allen en daarna zijn we weer terug gegaan naar huis. De terugweg was echt leuk we hebben veel gelachen en zelfs zitten huilen van het lachen...

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu