Chapter 16.

208 11 0
                                    

Pp Mo;
Ik word wakker door mijn broertje die weet ik veel wat aan het doen is. Hinderlijk. Maar Ma3lish vandaag ga ik met paar boys naar buiten. We gaan gwn beetje hanger in de buurt niks speciaals aan maar goed. Ik moet straks in de avond ook een paar 'zaakjes' gaan afhandelen maar dat komt later wel. Er is trouwens een nieuwe boy bij me in de buurt komen wonen. Aan het eind van de straat om precies te zijn. Hij is echt chill man. Ik mag hem nu al en heb maar 2x gesprekje gevoerd dus hem ga ik sowieso keepen. Heb ook hier en daar gehoord dat hij een zusje heeft. Tweeling? Dacht ik maar weet het niet meer zeker. Vraag me wel af hoe ze eruit ziet. Misschien toekomstige vrouwtje 😏. Ik bedoel maar iedereen wilt mo. Mo heeft de looks. Zowel kleding als uiterlijk. Komt goed en later. Ik trek een spijkerbroek aan met een adidas trui en gewoon sokken met slippers. Me krullen laat ik gewoon zo het is wel heel erg ontploft ik ga het even wassen en dan saffi. Wie weet zie ik zo'n chick die ik wil hebben dan kan ik niet met deze poefpoef haren komen opdagen toch? Niet dat het veel uitmaakt want ik ben toch lekker en die moedervlek op me kin vind iedereen op de een of andere manier geweldig. En niet te vergeten de kuiltjes waar ik niet om gevraagd heb. Ugh lelijke dingen man. Mohim ik app de boys even dan ik eraan kom en dat ik even langs de AH ga.

~na de AH~

Damn daar loopt zo'n chick. Goeie ass hoor. Die wil ik wel eens hebben. Ik loop naar dr toe en begin een klein gesprekje waarbij ik haar heletijd complimenteer enzo. Ik snap niet wat meisjes daar zo leuk aan vinden maar zeg een keer dat ze mooi zijn, dat ze er goed uit zien, dat ze goed ruiken en ze zijn gelijk weg van je. Ik bedoel maar heb dr nummer en socials al gefixt door alleen te zeggen dat ze mooi is. Wat zou ze doen als ik haar nog meer complimenteer? Misschien iets voor de andere keer.

Mohim na die chick dr nummer gefixt te hebben ga ik naar de boys. Ze staan bij de slager ofzo ik heb geen idee waarom maar ik ga daar ook heen. Na zo'n 10 minuten voor de slager gestaan te hebben zie ik een meisje aankomen lopen. Zwerver look maar lekker. Gewoon een witte huisjurk met van die lijntjes enzo adidas slippers een hoge knot en ze heeft krullen kan ik zien. Dammmnnn kan het nog beter. Het waait even en haar jurk waait tegen haar aan en damn wat een body zit daaronder. Wat ik daarstraks bij de AH heb gezien is niks vergeleken met haar. Nu maar hopen dat het niet een bepaald type is. Als ze een normaal meisje is met zelfrespect wordt zij mijn vrouw. Of ze wilt of niet idc ik wil haar en krijg haar. Alleen als ze er normaal uit zien dan. Keh zometeen is ze ke7ba dan sta ik verschut door me uitspraken. Ze komt steeds dichterbij en ik zie dat ze haar telefoon pakt. Die tnawies weer. Wij jongens weten echt wel dat jullie dit doen om Ze3ma  (zogenaamd) bezig te lijken. Ik kijk even weg en dan hoor ik iemand heeeyy zeggen. Een hele mooie stem van een prachtige dame. Natuurlijk. Nooit kunnen ze zich normaal gedragen. Tfoe ke7ba's. "Ik dacht eindelijk normale chick maar nee hoor weer zo'n ke7ba" zeg ik. Best wel hard. "Hoi schoonheid" zegt die mourad weer. Altijd hij. Hij gaat achter kechs aan, pakt ze en gooit ze weg. Maar dat laat ik deze keer niet gebeuren zij is anders heb ik het gevoel. "Wat?" Vraagt ze dan. O mijn Allah laat mij met dit meisje trouwen aub zeg ik snel in mijn hoofd. "Je hebt me wel gehoord" "dacht je dat ik het tegen jullie had?" "Nee wat anders je loopt langs hoeveel? 10 jongens ofzo en zegt kei blij heeeyy, schaam je" "ik had het niet tegen jullie ezel" zegt ze en steekt haar telefoon op. Shit. Ik heb haar uitgemaakt voor kech en dat is ze helemaal niet. O allah alstublieft laat me trouwen met haar. Maak haar mijn vrouw en de moeder van mijn kinderen. "Oh" "zeg sorry man je hebt dr uitgemaakt voor kech terwijl ze dat niet is" zegt mourad dan. "Hou je bek jij" zeg ik dan tegen hem. Ik ben een drugsdealer. Bijna de grooste van Nederland en deze man denkt dat ik mijj excuses ga aanbieden aan een of andere chick die ik voor kech heb uitgemaakt. Ik zeg je eerlijk ik wil het wel doen want zij wordt mijn vrouw maar ik bied mijn excuses niet aan. Dan gaat ze zich machtig voelen. That's not going to happen.

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu