Perspectief: Lina
Ik werd wakker en voelde een hand op mijn kont. Ik keek naar wie er voor mij lag. Ik zag Yassin's slapende kop en moest gelijk lachen. Ik verplaatste die hand naar boven maar hij verplaatste zijn hand weer terug.Ik draaide me om met mijn rug naar hem toe want dan lag zijn hand niet meer op mijn kont. Hij trok me naar zich toe en ik lag nu tegen hem aan. Mijn kon tegen zijn geslachtsdeel. Oeff Yassin kijk wat je doet, dacht ik in mezelf. Ik probeerde op te staan maag ik lag te dicht op hem. Hij had me vast en zijn been lag over mijn onderbeen heen. Ik probeerde maar weer terug te gaan slapen want dit gaat nog lang duren.
Perspectief; Yassin
Ik opende mijn ogen een beetje en zag dat Dina nog steeds naast mij lag maar dan weer met haar rug naar me toe. Ik voelde iets tegen mijn lul aan en bedacht even wat het kon zijn. Omg. Nee toch. Waarom doet ze me dit aan. Ik voelde mijn geslachtsdeel al harder worden. Shit man. Ik moet echt snel opstaan ofzo voordat ze dit voelt. Maar nee ik wil blijven liggen met haar erbij."Oeff Yaaaassin" zei ze. Shit. "Sorry" zei ik. "Ga weeeeg" zei ze en probeerde me weg te duwen MET HAAR KONT. "Dina stop ben je dom kijk wat je doet" zei ik toen. "Omg nee ga weg ga ga snel" "nee" antwoordde ik omdat ik niet weg wou gaan. Ik wil haar naast me hebben. "Kifesh nee" zei ze nog moeilijk. "Gaat zo wel weg" antwoord ik. Ik weet zelf heel goed dat het niet zomaar weg gaat maar ik geniet ervan. Ik trok haar nog iets meer bij me. Sorry maar als dit niet Dina was dan was ik sowieso in haar gegaan het is maar dat ik respect voor haar heb en het pas wil doen wanneer we getrouwd zijn maar wejow deze verleiding. Ze maakt het er ook niet bepaald beter op door met haar kont tegen me aan te drukken. Zij denkt vast dat ze het tegenhoudt op die manier maar ze maakt het alleen maar harder. Mijn lul stond nu op half 7 als ik het goed heb. Dit meisje is in slaap gevallen en heeft het aan het werken gezet terwijl andere meisjes van alles moesten doen om dit te krijgen. Ik zeg toch zij is de ware. Daaaamnn.
"Yassin het is niet gestopt" zegt ze dan. "Ja sorry je bent te lekker" "laat me slapen en ga weg met dat" zei ze en duwde me met haar hand weg. ZE ZETTE HAAR HAND OP MIJN DICK. Wat doet ze met me. Ze is me volgens mij aan het pesten. Het moet weg waarom zou ze het anders aanraken als ze weet dat ik al geil ben?
"Dina" "hmm" "je moet afmaken waar je aan begonnen bent" "nee doe zelf maar" zei ze. En ging zitten op bed. Ze keek even rond en stond toen op. "Waar ga je heen?" Vroeg ik haar. "Badkamer" antwoordde ze. Zij gaat dit sowieso niet afmaken. Op dit moment vind ik het wel jammer dat ze geen hoer is maar als ik denk aan het moment na dit ben ik heeeeeel blij dat ze geen hoer is.
Ik moet het zelf afmaken dus. Ik nam mijn telefoon erbij toen ik hoorde dat de douche aanstond...
JE LEEST
Dina's life
RomansaMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...