Chapter 57.

136 6 0
                                    

Perspectief; Dina

Hakim leidde me het huis rond. Hij liet verschillende kamers zien etc. Bij mijn kamer aangekomen zei hij: "en dit is jouw kamer" en opende de deur. Ik liep naar binnen en WoW. Deze kamer was zo groot en ook kei mooi. Een kei groot bed en een hele grote make up tafel en de badkamer zag er zooo mooi uit. En dan nog een inloopkast die zo groot was als weet ik veel wat. Damn.

"Vind je het wat" vroeg Hakim. "Jaaaa enhoe wejow dit is gewoon een eigen paradijs." "Hahahhaha waar zijn je koffers dan ga ik die halen" "in de auto" "saffi is goed ik ben zo terug" zei Hakim en liep naar buiten.

Perspectief; Yassin

"Bro wat de fuck is er allemaal gebeurt" zei ik tegen mo toen ik het pand binnenliep en alles overhoop lag en kapot was. "Ja die flikkers zijn gekomen" "welke az of bys" "bys" "waarom kwamen ze?" "Je was ze nog geld verschuldigd ofzo en ze kwamen dat innen maar ik en jij waren hier allebei niet" "zijn er doden?" "Ja 2" "belangrijk of niet" "niet" "oke dan ik het goed" "wat moet ik doen?" "Bel hun contactpersonen en laat ze ween dat ze overleden zijn door een auto-ongeluk ofzo." "Saff is goed" "waar is iedereen" "ik heb geen idee" "tazz" zei ik en liep weg. Op zoek naar al die mensen die hier horen te zijn. Als bys ze maar niet meegenomen heeft.

Ik liep naar boven en opende daar alle deuren. Ik zag telkens een paar mensen verstoppen voornamelijk meisjes. Waar zijn de jongens dan? Wtf.

Ik loop naar beneden. Ik open de deur en zie iedereen vastgebonden aan touwen. Ik leg mijn hand op mijn wapen want misschien is hier nog een lid van bys. Ik loop door en zie een paar van mijn man met hun ogen naar een hoek kijken. Hun monden zijn vastgeplakt met ducktape dus ze kunnen niet praten. Net wanneer ik wil omdraaien en wil kijken wat er daar is word ik besprongen en wordt er een zak over mijn hoofd heen gelegd. Shit.

Ik heb gefaald. De bys heeft me nu en wie weet wat ze allemaal van plan zijn te doen. Als ze mo maar niet pakken is alles goed.

Perspectief; bys
Yes! We hebben Yassin. Ik heb gehoord dat hij een vriendin had en dat ze nu in het buitenland is. Als ze terug komt en ze ziet dat Yassin er niet meer is en er geen spoor meer van hem is gaat ze naar een ander en pas als zij een andere jongen ziet staan laten wij Yassin gaan. Het gaat hem namelijk heeeeeel veel pijn doen als zijn lieve vriendinnetje met iemand anders verder gaat.

In de tussentijd dan wij Yassin hebben gaat hij voor ons drugs smokkelen uit andere landen. We waren hem geld verschuldigd en gaat dat op die manier innen. Het mooiste van alles is dat zijn vriendin in de tussentijd een andere jongen vindt waarmee ze een toekomst kan beginnen.

Een van mijn mannen heeft Yassin naar ons pand gebracht. Ik ben nu in Dubai en zij zijn in Nederland. Als ik weer naar Nederland ga ga ik is even een heel interessant gesprekje met hem houden maar in de tussentijd ga ik genieten van mijn pauze. Ik laat alles aan mijn mannen over zo ook Yassin....

Dina's lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu