"Wahahaaauw wat een gezelligheid hierzo" zei Romaissa toen ze haar kamer in kwam lopen en mij en Yassin op haar bed zag liggen. Hij had zijn arm om mijn schouders heen en we keken samen naar SpongeBob squarepants. We lieten ons allebei meeslepen in het moment. Het grappigste van alles was dat geen van ons beiden van plan was om te verplaatsen of iets. We wouden allebei zo blijven zitten en niemand die het wou verpesten voor de ander. We keken elkaar aan en glimlachte naar elkaar en deden alsof Romaissa er niet was en wij verder keken naar de aflevering.
"Wauw oke ik voel me genegeerd?" Zei Romaissa die nog steeds niet begreep waarom wij naast elkaar zaten zonder ruzie te maken enzo. "Is wel cute hoor" zei Romaissa. "Wil je weg gaan?" Vroeg Yassin aan zijn zusje. "Uhm als je het nog niet wist dit is mijn kamer" "boeit me niet ga weg" "wollah meh ga zelf weg" "dan neem ik haar mee" zei Yassin en keek mij aan. Ik glimlachte gewoon omdat ik het grappig vond wat ze allemaal tegen elkaar zeiden. "Ga weg dan ik moet me althans nog omkleden" "oke, Dina kom" "waarheen?" "Naar mijn kamer" "okee, tot zo Romaissa" zei ik en zwaaide naar Romaissa. Yassin pakte mijn hand vast en we liepen naar zijn kamer. "Wacht ik moet de snacks halen" "ga je nu nog naar de winkel?" "Ik was al gegaan" zei ik en keek hem blij aan. Ik wacht oprecht blij op dit moment. Yassin is leuk, echt leuk.
Ik liet zijn hand los en liep naar Romaissa's kamer. "Wacht je niet op mij?" Vroeg Yassin. "Waarom moet ik wachten dan?" en stopte met lopen. "Wacht op mij" zei Yassin en liep naar me toen. Hij deed zijn arm om mij heen en we liepen samen naar Romaissa's kamer.
Ik haalde de snacks uit haar kamer en liep samen met Yassin weer terug naar zijn kamer. We gingen op bed liggen en gingen samen een serie kijken. Mijn outfit was niet zo comfortabel maar ik had het ervoor over. "Dina wil je trinna aantrekken?" "Hoezo?" Vroeg ik Yassin. "Kijk wat je aanhebt. Dat zit niet fijn en vooral niet om mee in bed te liggen" "dat klopt maar hoeft niet" "jawel kom" zei hij en trok mij van het bed af. Hij liep naar zijn inloopkast en liep naar het gedeelte waar zijn trainingspakken lagen. "Kies maar welke je aan wilt trekken" zei Yassin en duwde mij een beetje richting de trainingspakken. "Nee kies jij maar" zei ik ,want ik werd opeens verlegen ofzo. "Ben je verlegen oulleh" zei Yassin. "Nee maar pak jij er maar een" "haahahha DE Dina is verlegen." Zei Yassin en lachte me uit. "Is goed schatje ik kies wel een mooie voor jou" zei Yassin. Omg hij noemde me gewoon schatje. OMG. Ik glimlachte alleen naar hem. Hij pakte er 3 uit en zei dat ik ze alle 3 even moest passen.
"Deze eerst" zei hij en gaf me een rode. "Waar moet ik ze passen dan?" "Hier" zei hij en wees de kamer rond. "Nee jij staat hier ga weg dan" "ik draai me wel om" "echt?" Zei ik wachtte op een knikje of een ja ofzo maar hij draaide zichzelf al om. "Dat werkt ook" zei ik en trok mijn broek uit waarna ik die andere broek aantrok. Toen ik net mijn shirt uit wou trekken draaide Yassin zich om. Je zag gelukkig alleen nog mijn buik en verder niks. "DRAAI OM" zei ik snel. "Sorry ik dacht dat je al klaar was" zei Yassin en draaide zichzelf weer om. Ik trok mijn shirt uit en deed dat shirt aan. "Klaar" zei ik blij. "Oehh i like it" zei Yassin en liep naar me toe. Hij zette zijn armen om mij heen rond mijn middel en gaf me een kusje op mijn wang. Ik begon volgens mij een beetje blozen. Zo voelde het althans. "Oehh Dina en blozen leuke combinatie" zei Yassin met een glimlach en knipoogde. "Helemaal niet" zei in en keek in de spiegel die in de inloopkast stond. "Het is niet erg hoor ik vind je heel schattig" "thnx" "echt heeeeeeeel cute ben je. Vooral met mijn kleren" "stooooop" "awh kan Dinaatje er niet tegen. "Jawel hoor" zei ik en ging stoer staan met mijn armen over elkaar heen gekruist. "Aaaahw" zei yassin en liep snel naar mij toe. Hij tilde mij op en liep naar zijn bed. Hij gooide mij op bed en kwam naast mij liggen en hield mij vast. Strak.
Hij is zo lief hè. Ik vraag me wel af wat we nu hebben en of we überhaupt iets hebben. "Hmm blijf aub langer Dina" zei yassin toen ik probeerde op te staan. "Oke dan" zei ik en ging weer terug liggen in zijn armen. Ik begon moe te worden omdat het zo rustgevend was en viel bijna in slaap. Ik wou niet in slaap vallen maar ik wou ook niet opstaan. Ik bleef liggen en na een paar minuten viel ik in slaap...
JE LEEST
Dina's life
RomanceMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...