Druk op het sterretje! bij de 10 sterren komt het volgende deel erop.
*de rest van het verhaal in deel 15. Speelt zich af*
~maandag~
Pp; DinaJa hoor het nieuwe schooljaar begint weer. Op een nieuwe school. Ik weet niet of ik nou blij moet zijn of mn leven moet gaan haten. Ach ja ik moet wel gaan. Uhmm mijn outfit voor vandaag. Gek genoeg heb ik niks klaargelegd want het boeit me eigenlijk vrij weinig wat ik aan heb denk niet dat ik iemand bijzonders ga zien dus fuck it. Ik loop naar mijn inloopkast en kijk een beetje rond. Hmmm. Na 500 uur heb ik eindelijk een leuk outfitje gevonden.
Het is niet zo een bijzondere outfit maar goed. Ik trek er wel andere schoenen bij aan namelijk mijn Nike air force 1 in het wit. Het hemdje is dan ook een T-shirt die wel strak om me heen zit. Ik doe een paar sieraden om en doe een geurtje op. Ik pak mijn tas met al de boeken er al in. Ugh. Ik wil niet gaan. ^het moet dus stil gewoon en ga naar school xschrijfster^
"Mama mag ik met de scooter gaan?" Vraag ik tijdens het ontbijt. Ik ontbijt sowieso nooit graag maar volgens mijn moeder is het heel belangrijk en geeft het me energie dus why not. Na het ontbijt neem ik nog wat eten mee voor op school en loop naar de garage. Ik pak de sleutels van mijn Vespa en ga met de scooter naar school. Op mijn nieuwe school aangekomen zie ik al heel veel kinderen de school binnenlopen. Merendeels in groepjes en ik well i'm a loner at the moment. Ik weet nog niet waar ik mijn scooter moet parkeren dus ik rijd over het parkeerterrein door de poort. Ik zie heel veel buitenlandse kinderen. Interessant. Ik rijd even door en zie al heel veel scooters geparkeerd staan. Ik parkeer de mijne ook en loop richting de voordeur.
Pp; Yassin (hij heeft interesse in Dina)
Ugh vandaag weer naar school. Ik heb dus echt geen zin om naar school te gaan maar ik moet van me moeder mijn school afmaken dus dat ga ik ook doen. Ik ga wel me matties weer zien. Is lang geleden man. Heb ze begin zomer gezien maar ben toen naar Marokko gegaan en ben pas 2 dagen terug ook heb ik nog niet de tijd gehad om met ze af te spreken of iets in die richting. Ik stap uit mijn bed na het checken van mijn insta en snap. Veel chickies moet ik je zeggen. Ik loop naar mijn badkamer en neem een snelle douche want anders kom ik telaat. Dat boeit me vrij weinig maar dan gaan ze weer moeilijk doen, teveel gezeik. Is niet nodig dus ik ga dr voor zorgen dat dat niet gebeurt door op tijd te komen. Na het douchen trek ik een trinna aan, doe mijn schoenen aan, pak mijn telefoon en AirPods en mijn tas natuurlijk ook. Dan loop ik naar beneden en ontbijt mee met de fam. Daarna ga ik met mijn auto naar school. Ik heb mn rijbewijs nog niet maar ik kan gewoon rijden en ik heb al mijn eigen auto dus why not.
Op school aangekomen loop ik naar me vrienden toe en groet ze allemaal. We beginnen te praten en ik kijk tussendoor telkens om me heen. Ik heb gehoord dat er veel nieuwe mensen op school komen. Laten we hopen dat het mooie dames zijn. Die hebben we nodig hierzo. Ik zie een meisje op een scooter het schoolplein op komen. Zij is 100% nieuw en lekker. Damn die ass. Ik meng me weer even in het gesprek met de boys tot zij terug is. Ik zie haar vanuit mn ooghoeken en scan haar even. Ze kijkt om zich heen en onze blikken kruisen elkaar...
JE LEEST
Dina's life
RomanceMijn verhaal gaat over een meisje genaamd Dina, zij is 17 jaar oud. Ik neem jullie mee ik haar leven. Er gebeuren zowel goede dingen als slechte dingen. Dina gaat verhuizen vanuit Rotterdam naar Amsterdam. Dit betekend ook dat ze naar een nieuwe sch...