1. | g e c e

2.3K 102 44
                                    

"Kalabalık uzun bir caddede,
tutmuşum yalnızlığın elinden"

Medya: Ezgi Akbulut
Şarkı: Onur Can Özcan - Yalnızlığın ezgisi


28 Nisan,
23:02

Sevgili Günlük,

Sana sıkıcı okul hayatımı üç kelimeyle özetlemem gerekirse:

• Yiğit
• İnsanlar
• Hayalet olan ben

Güzel olduğum söylenilir. Yalanlayacak değilim tabii. Ancak bizim lisede, güzel olana bakılır, ciddiye alınır, şakalaşılır, her şeye izin ve hak verilir.

Anlayacağın öyle hor görülen, eziklenen biri değilim. Buna izin veriyor da değilim zaten.

Ekürilerim var. Benden nefret eden kısım öyle söylüyor arkadaşlarıma.

Arkadaşlarım: Tuğçe ve Gizem. Gayet hoş kızlar. Biraz kaf dağında dolanıyorlar ama sıkıntı değildi.

Birlikte oluşumuzun ortak noktası:
Okulun kötü kızlarıydık.

Anlayacağın, sevilmiyordum pek.

Hakkımı savunduğum için, yüzsüzlük etmeyip içimden geçeni, kişini arkasından değil de, suratına söylediğim için.

Dedim ya insanoğlu işte... Ne yapsan yaranamıyorsun.

Bana ait ama benim olmayan zatı-şahaneye gelirsek...

Yiğit Demirkan.

Onu anlatmaya başlarsam yarına zor çıkarız buradan. Senin yazılacak sayfan, benim dayanacak gücüm kalmaz.

O yüzden her şeyi baştan alalım.

Damla, damla.
Sindire, sindire.
Canımı yaka, yaka.
İçime göme göme...

Belki gömdüğüm yerden çiçekler açardı, olmaz mı?

Neyin kafası diyorsundur şimdi sen.

Boş versene sevgili günlük, gülüyorum işte kendi halime. Ne halim varsa görmüşlüğüm var üzerimde. Şimdi gülmek içi boş soyut bir görüntüden ibaret.

Uyku bastırdı. Oysa ne de güzel konuşuyorduk, değil mi? Saate bakıyorum da, saat 23:23.

Bilir misin, inanışa göre, çift saat görünce biri seni düşünürmüş. Bir sevgili, bir eş... Herkese göre kalpsiz olan beni, kim düşünebilir ki Allah aşkına?

Batıl inançlar, bana işlemezdi. Gelecek bana bir şey vaat etmezdi. Şans kapımdan geçmez, mutluluk bana gülmezdi bile.

Penceremden yansıyan ay kadar uzağım insanlara. Oysaki hepsi göğü süsleyen milyonlarca yıldız gibi etrafımda.

Kalabalık içindeki yalnızlığı bilir misin sevgili günlük? İşte ondan. Yalnızken de yalnızım, insan içindeyken de.

Adı üstüne; Yalnızlığın ezgisi.

Diyor ya şarkıda:

Kalabalık uzun bir caddede, tutmuşum yalnızlığın elinden.

Şimdi bir sen varsın, içimi döktüğüm.

Yarın uzun olacak, sevgili günlük. Sana ondan bahsetmeye başlayacağım. Hazırlıklı ol, sayfalarını hazırla. Mürekkebin üzerinde bırakacağı izin, acısına göğüs germeye çalış.

Şimdi masa başında, kalem elimde, sen önümde. Gece lambasının altında bugün için son satırımı yazıyorum sana.

Geceleri geçelim artık. Geceler değil, iyi insanlar lazım. Gece zaten iyi.

Ezgi Akbulut.


Bölüm sonu duygu emojisi:

düzenlendi.
11/12/21

adı bende ya'saklıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin